Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

frukost

  • gittan47 7 mars 2008

    Min dotter har ochså samma problem men hon försöker att koka ett ägg och skivar det och lägger det på en knäcke macka med ett glas juice.
    Annar r det bara en frukt till frukost.Fil är inte så dumt heller om du tycker om det.
    Hoppas att du hittar något som fungerar:D

  • lefi 8 mars 2008

    Hej. Om du nu går upp så tidigt så kan du la ta dig en macka och cholkadmjölk eller te, sen efter en timme två så kan du ta och äta någon bannan eller nått. :p:p:p

  • anluk 8 mars 2008

    Kan inte få i mig frukost direkt på morgonen så jag har alltid med mig något till jobbet och tar det vi 9 istället.

  • evaldo 8 mars 2008

    Först efter ett par timmar efter att jag vaknat på morgonen ( är morgontrött ) kan jag börja tänka på att äta frukost och då blir det i regel yoghurt med flingor, ett par mackor och kaffe.

  • Lovis 8 mars 2008

    Jag är en Italjenare en kopp kaffe och nått sött till. ( liten kaka )

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.