Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Fyrklövern?

  • jollo10 1 januari 2011

    Hej!

    JAg har tänkt på att köpa en servis från fyrklövern, www.fyrklövern.se

    Jag hade tänkt på att köpa Mickey Mouse servisen!

    Men då undrar jag ifall det är någon annan som har en servis från Fyrklövern och är det bra kvalitet, och hur är dom?

    Tacksam för svar

    Mvh\\Jollo10

  • pipen2 1 januari 2011

    Hej hej. Jag har köpt en serie av Fyrklövern, Disneys jul. Och jag tycker att kvaliteten är bra och även bra service ifrån deras sida. Sakerna jag har köpt har varit bra packeterade och det har gått fort från det att jag har beställt tills dom kommit. Så från min sida så är det bara positivt att säga om dom. Mvh pipen2

  • jollo10 1 januari 2011

    Ok någon annan som köpt någon servis där ifrån typ Mickey Mouse eller Viktoria eller liknade?

  • knyppeltanten 1 januari 2011

    Mamma köpte en kaffeservis med blå blommor därifrån, bra kvalitet och utseende. Efter några år ringde en försäljare och eftersom hon var så "bra kund" hos dem så fick hon ett erbjudande som bara gällde vid det telefonsamtalet, att köpa en matservis, och blev övertalad att köpa den (hon var över 80 år då). Hon vågade inte tala om det för mig utan gav mig den i födelsedagspresent flera månader senare. Matservisen har också blå blommor och är i bra kvalitet, väldigt hållbar men deras försäljningsmetoder ger jag inte mycket för.

  • jollo10 1 januari 2011

    jaaa, men kul att du fick en bra servis

    Någon annan som köpt från dom, typ Mickey Mouse som jag ska nog köpa eller likande?

    Dyrt är det också eller hur? Och vi som är 6 Personer i familjen kostar ju en förmögenhet att köpa från dom till så många personer!

  • jollo10 1 januari 2011

    PUFF

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.