Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Grytlapp, julklappstips!

  • Roskerstin 20 november 2008

    Hej alla mat- och bakglada, jag har gett mig själv en tidig julklapp i form av grytlappar i silikon (Claes Ohlson) Märke Silikomart Presi. De finns i rött, orange, blågrått, ljusgrått, gråsvart. HELT OTROLIGA, man behöver aldrig vara rädd för att bränna sig och bara att skölja av dom när de blir kladdiga(Y)(L)

  • farmoringer 20 november 2008

    Tack för tipset....Låter bra...(Y)

  • lennali 20 november 2008

    Det är nog dags för ett besök på "herrarnas" favorit affär. :D
    Grytlapparna lät toppen bra, tack för tipset.

  • Lotten_J 20 november 2008

    Jag har själv använt dessa grytlappar i silikon ett bra tag, det som också är så bra att de är lätta att hålla rena och det gör inget om man kladdar ner dem för man sköljer av dem på en gång, jag brukar använda dem som grytunderlägg också-funkar lika bra det.

  • stinta 20 november 2008

    tack för tipset(Y):)

  • Tillberga 20 november 2008

    och jag som var på CO i dag
    sprang bara igenom och tog batterier till mammas höraparat

    får ta en ny tur till stan

  • systeryster 20 november 2008

    Kan det vara årets julklapp.Låter som en bra present! Ska ge mig själv det i julklapp, tror jag,Speciellt det där om att de är lätta att hålla rena lät bra.Mina ugnsvantar blir så fort otrevligt fulla med matrester från kanter på pajer och gratänger.
    tack för tipset!:)

  • Matvagott 20 november 2008

    Skrivet av roskerstin den 20 nov 2008

    Hej alla mat- och bakglada, jag har gett mig själv en tidig julklapp i form av grytlappar i silikon (Claes Ohlson) Märke Silikomart Presi. De finns i rött, orange, blågrått, ljusgrått, gråsvart. HELT OTROLIGA, man behöver aldrig vara rädd för att bränna sig och bara att skölja av dom när de blir kladdiga(Y)(L)


    Ja visst är det bra, har ett annat märke..Först trodde man ju inte på dem men de är helt suveräna...

    Ha det....

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.