Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Halloween godis

  • Lazybird 28 oktober 2009

    Hej:)
    till helgen ska jag och några kompisar ha halloween tjejkväll, först blir det tacos, men sen tog ideérna slut, nån som har nått förslag på nått halloween godis, eller efterrätt?:)
    Tacksam för alla svar :)

  • boz1965 28 oktober 2009

    Till kaffet kan ni t.ex. ha en prinsesstårta, men färga marsipanlocket orange istället för grönt och dekorera med svart dekorgelé.

  • godissnasket 28 oktober 2009

    Hejsan :)
    Jag har ett par goda Häxans fingrar. Sök efter häxans fingrar så kommer dom upp. Finns också bild. Ser grymt läskiga ut.

    Kramar Lisa

  • tankgirlie 28 oktober 2009

    Jag tänkte baka en gooey butter pumpkin cake, receptet kan du googla fram. Man kan ju dekorera den hur man vill men jag tänkte göra min som en "Haunted graveyard" med marshmallow spöken och gravstenar som jag bakat i vanlig deg för chokladkakor och spritsat R.I.P på........kanske kan vara nått?

  • primme 28 oktober 2009

    Här kommer ett recept som jag gjorde i skolan.Halloweenmuffins

  • carl59 28 oktober 2009

    ta lite läsk häl i lite röd karamell färg och viola vampyr dryck (Y)

  • jonte71 28 oktober 2009

    Pumpa paj till efterätt. Väldigt gott med lättvispad grädde.

  • Lazybird 29 oktober 2009

    Hejsan! och tack för alla tips!:D
    Nu är det bara att kolla i skafferiet och se så att man har alla ingredienser innan jag sätter igång:)

  • Zeldasmatte 29 oktober 2009

    Om du söker på Halloweenrecept här på sidan så får du fram massor roliga förslag! (Y)

    Apelsinspöke med glass
    Kapten Blods ögon i blodsås
    Spökmaränger
    Monsterbollar
    Labbråttor
    Muffinsspöken
    Flugsvampar

    Varför inte göra tacofärs och lägga i oranga paprikor, skurna som pumpor? De kan sedan värmas i ugnen ett tag..

    Jag tänker göra vanliga brownies som jag ska pudra små spöken i florsocker på...

    Ha en riktig ruskig allhelgonahelg! :D

  • Lazybird 30 oktober 2009

    Skrivet av Zeldasmatte den 29 okt 2009

    Om du söker på Halloweenrecept här på sidan så får du fram massor roliga förslag! (Y)

    Apelsinspöke med glass
    Kapten Blods ögon i blodsås
    Spökmaränger
    Monsterbollar
    Labbråttor
    Muffinsspöken
    Flugsvampar

    Varför inte göra tacofärs och lägga i oranga paprikor, skurna som pumpor? De kan sedan värmas i ugnen ett tag..

    Jag tänker göra vanliga brownies som jag ska pudra små spöken i florsocker på...

    Ha en riktig ruskig allhelgonahelg! :D

    tack för alla tipsen många av dem lät riktigt häftiga!:D

  • Lazybird 30 oktober 2009

    tack för alla tipse, lät jättegott:D

  • Guldlink 30 oktober 2009

    du kan baka labbråtor :p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.