Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp!

  • jaydecoolcat99 9 september 2008

    Jag Och Min Bästis Ska Baka Nånting Till Våran Skolan. Så Ska Vi Sälja De. Men Vi Har Inte Kommit På Nåt. Har Ni Några Bra Ider? Det Ska Va Kakor , Choklad Bollar osv.


    Tack!

    Jayde xx

  • bjuranna 9 september 2008

    Gör en långpannekaka med glasyr av något slag t.ex kärleksmums.
    Lycka till! :)

  • Midori 12 september 2008

    Kärleksmums tänkte jag också på! Men vanliga kanelbullar eller sockerkaka skulle jag tipsa om. :) Kram

  • tina62 12 september 2008

    Sök på långpannekaka så kommer det upp massor bra och många lätta långpannekakor.

    Lycka Till!

  • tina62 12 september 2008

    Sök på långpannekaka så kommer massor snabba och lätta recept upp och framförallt så blir det massa kakor med en gång.

    Lycka Till!

  • tina62 12 september 2008

    (L) Sök på långpannekaka :) så får ni upp en massa recept.
    De är både goda och enkla att baka (de flesta). Så får ni också många :D kakor på en gång.

    Lycka till! (Y)

  • Prima 12 september 2008

    Lätta kakor att baka... ingen jäsning el sånt... bara smeta ihop o in i ugnen:
    Malins kolarutor

  • Smulpajen 12 september 2008

    Alla tänkte visst lika! Långpannekakor tänkte även jag(Y) Eller dubbel sats bullar, det blir ju många, närmare 100 st(Y)

  • anluk 12 september 2008



    Dessa kanske vore något. Annars är muffins och bullar enkelt och gott. lycka till! Sparar ni till någon klassresa eller något?

  • tantdrake 12 september 2008

    Snickerskaka i långpanna och Dajmbitar funkar hos oss både på skolan och på Fritidsgården.

  • jaydecoolcat99 12 september 2008

    Tack För Alla Eran Ider! :D Jag Sa Till Min Bästis , Och Vi Har Pratat Med Några Andra Från Klassen Och Dom Skulle Göra Muffins Så Vi Ska Hjälpa Till Med Det! Men Tack Ändå! Jag Ska Också Fråga Min Mamma Om Hon Kan Baka ShortBread!

    Tack Så Mycket!!!!

    Jayde

  • Okänd 16 oktober 2008

    kärleksmums är en bra idé

  • Okänd 17 oktober 2008

    Kärleksmums, sockerkaka som ni kan dela, kanelbullar, smörbullar, drömrutor, morotskaka och muffins.

  • kickiekblad 17 oktober 2008

    Tänkte åxå på kärleksmums dom e jhu så lätta att göra å så goda med

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.