Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp snälla nån :(

  • DevourMe 1 juni 2008

    Tjenare!:)
    förlåt att jag tjatar om glassen men kan nån hjälpa mig?
    vet ni vart jag får tag i de här glassarna?:(
    http://www.triumfglass.se/index.gan?id=213&subid=0
    hittar bara hemsidan och jag skulle vilja köpa dom här:

    *FRYST FETTFRI YOGHURT MJUKGLASSMIX CHOKLAD 2,0 LITER
    *YOGHURT MJUKGLASSMIX JORDGUBB 2,0 LITER
    *YOGHURT MJUKGLASSMIX VANILJ 2,0 LITER
    *FRYST FETTFRI YOGHURT MJUKGLASSMIX VANILLA 2,0 LITER

    dom står där under "Soft-is - Diplom-Is Yoghurtmix", men vet ej vart man köper dom eller hur dom ser ut eftersom det inte är en bild på, och sen när jag vill trycka på den så kommer jag bara till första sidan :'(...

    samma sak gäller när jag försöker trycka på "Små-is - Beger" på deras lätt glass.

    så kan nån som har förmågan och va jätte gulligsäga mig näringsvärde i de 4 glassarna ovan och lättglassen i jordgubb och vanlij, vill så gärna veta men sidan skickar mig alltid till första sidan och jag ser häller ingen bild på glass paketet:(
    så hjälp mig få tag i denna glass!
    tack <3

  • atonis 1 juni 2008

    hej, tag kontakt med dioplom-is direkt:

    Telefon:
    +46 31 336 98 50
    Telefax:
    +46 31 26 78 50
    E-post:
    [email protected]
    Hälsningar Agneta

  • Ernst76 1 juni 2008

    Mjukglassmix säljs nog bara till företag! Finns nog inte så många privatpersoner som har en mjukglassmaskin för en 20-30000kr hemma (om man inte är tokig i mjukglass).

  • DevourMe 2 juni 2008

    Skrivet av Ernst76 den 1 jun 2008

    Mjukglassmix säljs nog bara till företag! Finns nog inte så många privatpersoner som har en mjukglassmaskin för en 20-30000kr hemma (om man inte är tokig i mjukglass).


    haha okej, får väl spara ihop barnbidraget ^_^

  • Urku 3 juni 2008

    Hittar inte mjukglassmixarna på deras hemmsida,men näringsvärdet på lättglass vanilj och jordgubb är
    Energi 560kj/135 kcal
    Protein 3g
    Kolhydrater 20g
    Fett 4,9g

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.