Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hjälp vilken bröllopsmat ska jag ha??

  • 26 januari 2009

    :'(

    Hej jag har ett bröllop om 6 veckor och jag vet inte vad jag ska laga för mat

    Om ni skulle kunna ge mig lite tips och recept skulle det verkligen vara till hjälp

    Snälla snälla svara(Y)

  • annelieberggren 26 januari 2009

    Börja med en förätt det finns många här på MK tex, cruskader med röra eller räkcoctail.
    sen en huvudrätt, tex oxfile med gratäng och murkelsås.
    sen en efterrätt tex pannacotta finns flera sådana här på MK
    sen en tårta och kaffe.
    Och grattis till bröllopet, hoppas den blir underbar.

  • The_mama97mia 26 januari 2009

    Kramizenn,,, som man ropar får man svar...
    Du får mer tips o råd om du ger mer info -
    HUR MÅNGA är ni?
    Var firar ni? Dvs vad har du för möjligheter o apparater...
    Ju mer du berättar om omständigheter - desto mer hjälp kan du få här.
    *kram*

  • LaJefa 26 januari 2009

    Detta är något jag rekommenderar (min duktiga syrras kombination)...som inte kommer att kosta er en förmögenhet...
    Har testat plankan och den är underbart god, men det bästa är att där finns alltid ngt för "alla".

    Gills smarriga planka

    Önskar er all lycka i framtiden och hoppas att ni får en trevlig bröllopsfest!!!

  • frucaos 27 januari 2009

    Vad har du för budget? Inte minst det är ju viktigt att veta ... enklast är väl att veta hur mycket du har att röra dig med per gäst.
    Får intrycket att det inte är du som ska gifta dig - stämmer det?

  • Okänd 27 januari 2009

  • frucaos 27 januari 2009

    Jag är tveksam till jordgubbarna - de ser fina ut, men smakar ju stort sett ingenting så här års, och så är de fruktansvärt dyra också!
    Till vårt bröllop hade vi ananaspaj med vaniljglass. Inte så märkvärdigt kanske, men den är underbart god! Vi dekorerade med hallon, färgstarkt och gott.

  • Okänd 27 januari 2009

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.