Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

JAG ÄLSKAR MAT GÖR NI

  • Okänd 21 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Blasten kittlade mig på läppen!?? :o


    Fel-Fel, nej inte fel, hon kanske sade det också, men det var inte det jag menade!

  • Gnurf 21 januari 2010

    Nääää-ää-hä...jag har nog alldeles för dålig fantasi då...kommer inte på vad hon kan tänkas ha sagt...:'(

    Hon kanske tände en cigg!??

    *ASG*

    Skrivet av jan-gunnar-j den 21 jan 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Blasten kittlade mig på läppen!?? :o


    Fel-Fel, nej inte fel, hon kanske sade det också, men det var inte det jag menade!

  • The_mama97mia 21 januari 2010

    Hehe ja jag vet inte jag ska skratta eller gråta. När jag först såg denna tråd så tänkte jag Busringning typ. Funderade med bister pannaveck om jag skulle anmäla.
    Men slå mig med en whiskeypinne, vad kul att man kan vända ngt sånt till ngt trevligt&kul i stället.
    Vi matnördar är inte humorfria. Tydligen! (Y)

  • boz1965 21 januari 2010

    Skrivet av mama97mia den 21 jan 2010

    ...Vi matnördar är inte humorfria. Tydligen! (Y)


    Vad säger du mänska? Sånt trams! Anklaga mig inte för att jag skulle ha humor, då blir jag ilsk! Kan folk inte hålla sig från "humoristiska" kommentarer ska de vara tysta. BAH, humbug!

    *GRRRRRRMUMMMBLLL" :@

    :D:D:D

  • Gnurf 21 januari 2010

    Jag är desperat här nu...sitter hemma å snorar...så erbarmerligt uttråkad. Har slipat alla knivar i huset idag, varit ut i bodan efter virke och gångjärn till ett spegelskåp jag tänkte tillverka, skruvat ihop en bastukudde, letat fräcka reklamfilmer på youtube, bäddat rent i sängen.....:o

    JAG VILL RÖRA PÅ MIG!!!! :@

  • The_mama97mia 21 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Jag är desperat här nu...sitter hemma å snorar...så erbarmerligt uttråkad. Har slipat alla knivar i huset idag, varit ut i bodan efter virke och gångjärn till ett spegelskåp jag tänkte tillverka, skruvat ihop en bastukudde, letat fräcka reklamfilmer på youtube, bäddat rent i sängen.....:o

    JAG VILL RÖRA PÅ MIG!!!! :@



    Kom in chatten o c skoja lite - det brukar sluta med att man ligger på golvet o skrattar - lite övning för bukmusklerna???
    :)

  • boz1965 21 januari 2010

    Skrivet av mama97mia den 21 jan 2010

    ...Kom in chatten o c skoja lite - det brukar sluta med att man ligger på golvet o skrattar - lite övning för bukmusklerna???
    :)


    Ja, det kanske slutar med att du får ett rejält "sexpack" :p

  • The_mama97mia 21 januari 2010

    I WISH....
    :p

  • The_mama97mia 21 januari 2010

    Skrivet av jan-gunnar-j den 21 jan 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Blasten kittlade mig på läppen!?? :o


    Fel-Fel, nej inte fel, hon kanske sade det också, men det var inte det jag menade!



    Jan-Gunnar!!!!!! VI spricker av nyfikenhet snart! Berätta då!!!!
    *ler*

  • Okänd 21 januari 2010

    Skrivet av mama97mia den 21 jan 2010

    Hehe ja jag vet inte jag ska skratta eller gråta. När jag först såg denna tråd så tänkte jag Busringning typ. Funderade med bister pannaveck om jag skulle anmäla.
    Men slå mig med en whiskeypinne, vad kul att man kan vända ngt sånt till ngt trevligt&kul i stället.
    Vi matnördar är inte humorfria. Tydligen! (Y)


    Practical jokes kallas det visst för.:D:p

  • Okänd 21 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Nääää-ää-hä...jag har nog alldeles för dålig fantasi då...kommer inte på vad hon kan tänkas ha sagt...:'(

    Hon kanske tände en cigg!??

    *ASG*

    Skrivet av jan-gunnar-j den 21 jan 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Blasten kittlade mig på läppen!?? :o


    Fel-Fel, nej inte fel, hon kanske sade det också, men det var inte det jag menade!


    Gjort är gjort!

  • boz1965 21 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    ... bäddat rent i sängen...


    Jasså, det är dags för vårstädning? :D

  • boz1965 21 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 21 jan 2010

    Blasten kittlade mig på läppen!?? :o


    Eller: "Vänta lite, jag har det på läppen..." :D

  • The_mama97mia 21 januari 2010

    Gjort är gjort!


    hmmmm... hehe....

    :D

  • kari58 21 januari 2010

    Hej mina raringar, Gud va kul vi har det igentligen, (Y)(L):D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.