Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jag bara måste få dela med mig!

  • vitchokladkaka 21 juli 2011

    Hej!
    Jag improviserade en dessert idag när jag bjöd min pojkväns föräldrar på middag.

    Jag gjorde mini budapestbottnar häromdagen som jag hade i frysen. På dessa bredde jag lite nutella, lade på nyplockade bär från trädgården i form av jordgubbar och vildhallon. På detta sprisade jag vispad grädde blandad med hallonsylt och ovanpå en till liten buddabotten.

    Grymt gott och extremt uppskattat! :D

  • Mellanbellan 21 juli 2011

    Snyggt jobbat! Det kommer jag att prova {eat}

  • soccermum 21 juli 2011

    Skrivet av vitchokladkaka den 21 jul 2011

    Hej!
    Jag improviserade en dessert idag när jag bjöd min pojkväns föräldrar på middag.

    Jag gjorde mini budapestbottnar häromdagen som jag hade i frysen. På dessa bredde jag lite nutella, lade på nyplockade bär från trädgården i form av jordgubbar och vildhallon. På detta sprisade jag vispad grädde blandad med hallonsylt och ovanpå en till liten buddabotten.

    Grymt gott och extremt uppskattat! :D


    (Y) Mums!

  • 2mrsh 21 juli 2011

    Åhhh det måste jag prova. Tack för tipset!

  • The_mama97mia 21 juli 2011

    och hur gjorde du dina budapestbottnar??? Låter jättegott!

  • vitchokladkaka 3 augusti 2011

    Jätteenkelt, vispa äggvitan. Ha i sockret. Melera ner rivna hasselnötter blandat med krämpulver. Sprita i täta sammanfogade rader :)

    Lycka till!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.