Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

kladdkaka

  • flabban 22 april 2008

    Någon som har ett "garanterat" bra recept på kladdkaka?

  • tina62 22 april 2008

    jga har lagat 4-5 st av de recept som ligger här på matklubben och de är lika bra.
    Det som jag kan rekimendera är något med vanlig choklad i eller det med banan.

    Lycka Till(Y)

  • pia61 22 april 2008

    Detta recept har jag hämtat från Irrevirre, fantastiskt gott, rekommenderas varmt! (Y)
    Kladdkaka med nougat och kokos

  • Lilljeppe 22 april 2008

    Jag måste också rekommender IrreVirres recept(Y) Super duper gott:p

  • Kicki8 22 april 2008

    Denna gillar jag
    Sivs chokladkaka

  • Kocken1971 22 april 2008

    Har du spanat in alla recept på kladdkakor, som de har på
    www.aftonbladet.se. .
    Tryck sedan i menyn på vänster sida , där det står " mat och vin", då kommer du till en underbar sida med kladdkakerecept sist på sidan.Det är vinnarna av en tävling,finns även andra sorters kladdkaka
    Där finns även Tina Nordströms recept, så det är bara att ta' en titt, jag är helt säker på att du hittar något i din smak.

    har bakat ALLA vinnar recept, och kan varmt rekommendera dig den kladdkakan med både vit och mörk choklad.

  • PinkLadie 22 april 2008

    Hej där!
    Gillar min daimkladdkaka!

  • lennali 22 april 2008

    Även jag rekommenderar IrreVirre´s kladdkaka, helt suveränt gott.
    Rekommenderar även:

    Kladdkaka med lakrits

  • PinkLadie 23 april 2008

    Ska försöka "få hit" receptet...
    http://www.matklubben.se/recept/daimkladdkaka_24762.html

  • PinkLadie 23 april 2008

    Mäh!
    Hur gör man för att "få med" bild och så?

  • PinkLadie 23 april 2008

    Tack kära lennali för hjälpen!!
    Daimkladdkaka (dajm)

  • 23 april 2008

    Jag har en väldigt god och lite annorlunda kladdkaka upplagd, problemet är bara, att jag vet inte hur man länkar. Den heter Kladdkaka från Paradiset. Kanske Lennali kan rycka in och länka till den?

  • 23 april 2008

    Glömde, annars är väl tricket med kladdkakor att man ska undvika dom som bara innehåller kakao, och inte smält choklad, dom blir gärna lite torra i konsistensen, det dagbarnen mina brukar kommentera dagen efter " igår fick vi fuskkaka där och där..."

  • lennali 23 april 2008

    Skrivet av Vivvan den 23 apr 2008

    Jag har en väldigt god och lite annorlunda kladdkaka upplagd, problemet är bara, att jag vet inte hur man länkar. Den heter Kladdkaka från Paradiset. Kanske Lennali kan rycka in och länka till den?


    Visst gör jag det.
    Kladdkaka från paradiset

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.