Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Konstiga kommentarer?

  • smulpajen1 21 februari 2013

    Hej!

    Har noterat att det är väldigt konstiga "skräpkommentarer" på flera recept, te.x på detta:

    http://www.matklubben.se/recept/underbart_smarrig_kladdkaka_14408.html#kommentarer

    Tog flera minuter att bläddra förbi dessa och komma till de riktiga kommentarerna..{disapointed} Vad beror detta på? Och visst borde de gå att plocka bort?

    F.ö. nöjd matklubbare

  • LenaBE1 22 februari 2013

    Jag håller med dig, det är väldigt tråkigt att sånt här förekommer. (N)
    Dessa kommentarer har ju absolut inte med receptet att göra så de borde absolut tas bort.
    Jag hoppas verkligen att dom försvinner!

  • daniely 22 februari 2013

    Hej!

    Har rensat bort dessa kommentarer nu.

    Det är någon som registrerat ett konto och försökt göra massa reklam för sin butik, har stängt av användaren.

    MvH
    Daniel

  • LenaBE1 22 februari 2013

    Toppen daniely! (Y)

  • Virvlande 23 februari 2013

    men när jag går in på receptet så finns de fortfarande kvar. Kanske är det för att jag följde länken? Riktigt dåligt av användaren i alla fall. Väldigt dålig stil att göra reklam här av alla ställen..

  • Virvlande 23 februari 2013

    Jag skrev gästboksinlägg till två av de "skyldiga" nu, antagligen kommer de inte ens att se dem, då de bara varit inne en gång sen de blev medlemmar 2011.. De är inte avstängda i alla fall, då det inte var några problem att kontakta dem.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.