Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lakritsstång ???

  • Marielle1 27 december 2009

    Har hittat ett recept på lakritsmousse, där ingår såklart LAKRITSSTÅNG, men var sjutton köper man det ???
    Tycker mig ha letat överallt...:(
    Gjorde receptet med lakritssås istället, men det gick nästan åt en hel "tub" !!! Dessutom blev det väldigt salt....

  • Roggan 27 december 2009

    Har tidigare funnits på apoteket. Nu kan du köpa det på www.essencefabriken.se
    Lycka till!

  • asasto 27 december 2009

    Japp essencefabriken har lakritsstång (+en massa annat som apoteket och andra har slutat sälja) och när jag handlade för ett par veckor sedan kostade lakritsstängerna 25kr st.

  • mickes_fru 4 februari 2010

    måste man ringa o be dom skicka....???
    eller man måste åka dit?
    jag bor i skåne ju!

  • idea_ 4 februari 2010

    Har för mig att de har en webbutik, som postorder :D Själv har jag tur, Kioskpiraten, en kiosk i min stad, har sånt på lager :D

  • asasto 5 februari 2010

    De har ingen webbutik deras postorder går ut på att man ringer dem så skickar de, här talar vi om en firma som inte har bytt sortiment och inredning på mer än 100år så det lär nog dröja innan de satsar på webbutik tror jag.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.