Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Makens födelsedag!

  • pingu 28 januari 2008

    Maken fyller år imorgon(eg. idag tisdag) och familjen ska mysa med en tre-rätters.

    Tänkte köra på en lite "grabbigare" meny denna gång så förrätten kommer att bestå av zarre`s beer banger. Som huvudrätt serveras Amika´s fläskfilé i ost-och senapssås.

    Vad passar som efterrätt? Desserter är inte min starka sida eftersom jag aldrig varit speciellt förtjust i denna företeelse (men maken är:)).

    Tårta går bort eftersom det kommer att serveras efter buffén i helgen då vi har kalas för vänner och släkt.

  • Lilljeppe 29 januari 2008

    Jag rekomenderar min chezz cake. Den är otroligt god och har fått 5:a utav 6 personer tror jag det är(Y) Enkel att göra, men den ska in i frysen ca 4 h. Det är mitt favorit dessert recept helt klart(Y)

  • Lilljeppe 29 januari 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 29 jan 2008

    Jag rekomenderar min chezz cake. Den är otroligt god och har fått 5:a utav 6 personer tror jag det är(Y) Enkel att göra, men den ska in i frysen ca 4 h. Det är mitt favorit dessert recept helt klart(Y)


    Det var visst 5:a i betyg av 5 personer:) Så jag inte ljuger för dig. Men om man räknar med mig som ger betyg så är vi 6 personer:p

  • pingu 29 januari 2008

    Men du! Vilket bra tips:)

    Då gör jag din chezz cake:) Tack!

  • 29 januari 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 29 jan 2008

    Jag rekomenderar min chezz cake. Den är otroligt god och har fått 5:a utav 6 personer tror jag det är(Y) Enkel att göra, men den ska in i frysen ca 4 h. Det är mitt favorit dessert recept helt klart(Y)


    (Y)(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.