Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben. Jag förstår
Hej på er! Jag tycker väldigt mycket om att göra paj i olika smaker och med olika ingredienser. Det är bara fantasin som tryter ibland. :)Vad har ni för favoriter när det gäller matpajer och efterrättspajer som ni vill dela med er av? Mina förslag: Matpajer: Köttfärspaj à la Nettan Skaldjurspaj med mozzarella Skaldjurspaj med olika ostar Paj med fetaost, lök och skinka Efterättspajer: Frusen chokladpaj Plommonpaj Hallonpaj med knaprigt täcke Min goda smuläppelpaj Tackar på förhand! Ha en bra dag! Mvh Ros(Y)
Matpaj Kolapaj med vit blockchoklad (Y)
Purjolök- och tomatpaj Äppelpaj med knaprigt täcke Cheesecake light Cheesecake med choklad och lime Choklad Maräng Paj Daimpaj med äpplen Galet god skogsbärspaj Hallon och blåbärspaj med kolasmak Het kycklingpaj med banan och mango chutney Kladdkaka med Marshmallows Ädelpaj med tomater Äppelpaj med knaprigt täcke
Här kommer jag med 3 pajer. 1 efterrättspaj som är grymt god. Mammas Vinterpaj är också god och min jobbarkompis kycklingpaj! (Y) Ingelas fruktpaj Vinterpaj Kycklingpaj med syltlök och ananas
Puff
Två av de godaste pajerna jag vet är: Köttfärspaj med philadelfiaost och Vindoftande skaldjurspaj En klassisk Västerbottenpaj är ju inte helt fel det heller.
Här är kommer mina förslag. Har fler bland mina recept. Fetaostpaj Barnens minipajer med korv Guldgul paj med bacon Kräft- och laxpaj Ost och skinkpaj
Här kommer några förslag från mig, håll tillgodo :D Åsas kycklingpaj Vanilj- och jordgubbspaj med mandelmassa i pajskalet Tacopaj Potatis- och spenatpaj Citrontarte med hallon
Först ut är en matpaj: Grannens goda paj Sedan några söta pajer: Amerikansk citronpaj med marängtopp Frusen chokladmoussepaj Frusen citronpaj
Blåbärspaj Rabarberpaj Äppelkaka à la svärmor
Här är några förslag på matpajer: Krämig lax- och purjolökspaj Kyckling- och mangochutneypaj Köttfärspaj med ansjovis smak Mistrals köttfärspaj Potatispaj med kräftstjärtar Tacopaj med kyckling Och här kommer efterrättspajer: Blåbärspaj med mörk choklad Farmarkaka Päronpaj med valnötsfyllning Pecannötpaj
Här kommer receptet på min och familjens favoritpaj just nu Gudomlig köttfärspaj Kom ihåg att göra denna goda sås till! Jättegod sås till pajen
Jag är inte någon stor paj-älskare men dessa var riktigt riktigt goda. Farmors kycklingpaj Tomattäckt köttfärspaj
Matklubben
Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se. Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.
Hej på er!
Jag tycker väldigt mycket om att göra paj i olika smaker och med olika ingredienser. Det är bara fantasin som tryter ibland.
:)Vad har ni för favoriter när det gäller matpajer och efterrättspajer som ni vill dela med er av?
Mina förslag:
Matpajer:
Köttfärspaj à la Nettan
Skaldjurspaj med mozzarella
Skaldjurspaj med olika ostar
Paj med fetaost, lök och skinka
Efterättspajer:
Frusen chokladpaj
Plommonpaj
Hallonpaj med knaprigt täcke
Min goda smuläppelpaj
Tackar på förhand! Ha en bra dag!
Mvh Ros(Y)
Matpaj
Kolapaj med vit blockchoklad (Y)
Purjolök- och tomatpaj
Äppelpaj med knaprigt täcke
Cheesecake light
Cheesecake med choklad och lime
Choklad Maräng Paj
Daimpaj med äpplen
Galet god skogsbärspaj
Hallon och blåbärspaj med kolasmak
Het kycklingpaj med banan och mango chutney
Kladdkaka med Marshmallows
Ädelpaj med tomater
Äppelpaj med knaprigt täcke
Här kommer jag med 3 pajer. 1 efterrättspaj som är grymt god. Mammas Vinterpaj är också god och min jobbarkompis kycklingpaj! (Y)
Ingelas fruktpaj
Vinterpaj
Kycklingpaj med syltlök och ananas
Puff
Två av de godaste pajerna jag vet är:
Köttfärspaj med philadelfiaost
och
Vindoftande skaldjurspaj
En klassisk Västerbottenpaj är ju inte helt fel det heller.
Här är kommer mina förslag. Har fler bland mina recept.
Fetaostpaj
Barnens minipajer med korv
Guldgul paj med bacon
Kräft- och laxpaj
Ost och skinkpaj
Här kommer några förslag från mig, håll tillgodo :D
Åsas kycklingpaj
Vanilj- och jordgubbspaj med mandelmassa i pajskalet
Tacopaj
Potatis- och spenatpaj
Citrontarte med hallon
Först ut är en matpaj:
Grannens goda paj
Sedan några söta pajer:
Amerikansk citronpaj med marängtopp
Frusen chokladmoussepaj
Frusen citronpaj
Blåbärspaj
Rabarberpaj
Äppelkaka à la svärmor
Här är några förslag på matpajer:
Krämig lax- och purjolökspaj
Kyckling- och mangochutneypaj
Köttfärspaj med ansjovis smak
Mistrals köttfärspaj
Potatispaj med kräftstjärtar
Tacopaj med kyckling
Och här kommer efterrättspajer:
Blåbärspaj med mörk choklad
Farmarkaka
Päronpaj med valnötsfyllning
Pecannötpaj
Här kommer receptet på min och familjens favoritpaj just nu
Gudomlig köttfärspaj
Kom ihåg att göra denna goda sås till!
Jättegod sås till pajen
Jag är inte någon stor paj-älskare men dessa var riktigt riktigt goda.
Farmors kycklingpaj
Tomattäckt köttfärspaj