Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Muffinsälskare

  • K-kristina 3 augusti 2008

    Hej Gillar vekligen att baka muffins för det går s snabbt. Här kommer mitt recept på snabba muffins Hallonmuffins med mashmallows recept[25472}recept Passar så här i hallontider Hälsn Kristina

  • K-kristina 3 augusti 2008

    Nytt försök Hallonmuffins med mashmallows [recept]25472.[recept]

  • K-kristina 3 augusti 2008

    sista försöket Hallonmuffins med marshmallows,

  • lennali 4 augusti 2008

    Två till muffinsförslag kommer här:

    Nutella- och Geishacupcakes
    Kaffe- och valnötsmuffins

  • waste182 4 augusti 2008

    Här är en sida med en massa tillbehör och baspaket för att göra cupcakes :) kan vara ganska kul att ha
    http://kakburken.se/

  • waste182 4 augusti 2008

    Oj såg att någon redan hade tipsat om den.. menmen det gör ju inget att den nämns två gånger :p

  • salsa 4 augusti 2008

    Jag använder mig av dagenmuffinslänken som några tipsat om. Det tar några år att baka sig igenom recepten, men vem har bråttom:p
    Boel

  • lisaschmitz 4 augusti 2008

    Skrivet av lenajeanette den 30 maj 2008

    Har fått dille på att baka muffins,:D.
    Finns det flera här som gillar att baka det?

    Skulle vilja att ni delar med er av ert bästa muffinsrecept.

    Jag har provat lite recept här på matklubben och det har varit bra. Men om nån har något favvorecept skulle jag tycka det var kul att få ta del utav.



    Du måste helt enkelt gå inte på www.dagensmuffin.se
    Du kommer aldrig hinna baka så många goda olika sorters muffins som finns på den sidan. Helt underbart! (L)

  • grill 4 augusti 2008

    Här får du ett till recept att baka

    Daimbomber

  • Lindanemon 4 augusti 2008

    Dessa är supergoda, nästan som en godisbit... :p
    Kokosmuffins

  • gunma 4 augusti 2008

    Pröva mina kolamuffins,de är jättegoda.(Y)

  • grill 4 augusti 2008

    Kolamuffins

  • Kicki8 4 augusti 2008

    Supergoda.

    Dianas kladdmuffins

  • grill 5 augusti 2008

    Ett nytt recept
    Hallon- och citronmuffins

  • PinkLadie 5 augusti 2008

    Här passar mitt nyaste recept in :D
    Varsågoda:
    Hallon cupcakes med rosa frosting

  • Okänd 10 augusti 2008

    kan tipsa om boken "Fluffins" rolig inspiration... (Y)

  • jouisyfruit 20 augusti 2008

    Muffins är min stora passion! Jag lärde mig att baka supergoda muffinsar med hjälp av boken "Muffins och smoothies" från ICA bokförlag. Däri finns jättemånga goda recept. Tyvärr har jag inte hunnit dela med mig av dem än, eftersom jag är mitt uppe i att flytta och jag och kokböckerna inte befinner oss på samma plats:)

  • PinkLadie 20 augusti 2008

    Skrivet av jouisyfruit den 20 aug 2008

    Muffins är min stora passion! Jag lärde mig att baka supergoda muffinsar med hjälp av boken "Muffins och smoothies" från ICA bokförlag. Däri finns jättemånga goda recept. Tyvärr har jag inte hunnit dela med mig av dem än, eftersom jag är mitt uppe i att flytta och jag och kokböckerna inte befinner oss på samma plats:)


    Ser fram emot detta :D
    Erbjuder så länge mina bästa hittills:
    Banan-choklad cupcakes med mascarpone

  • vitchokladkaka 20 augusti 2008

    något som är väldigt gott är att göra vanliga muffins utan smak i (kanske lite vaniljsocker då men bara lite) o så trycka ner en bit av en rabarb o en bit mörk choklad i varje muffins det e jätte gott!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.