Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Något gott snacks att smaska på då man är ledsen?

  • alindalinda 26 januari 2011

    alltså, att tröstäta är ju rätt sjukt, faktiskt. drick något värmande och gott istället. ta en promenad och ladda mobil/mp3-spelare med musik som känns rogivande eller en bra ljudbok. kom hem och drick. somna och må bättre. eller meditera, ligg på spikmatta...

  • Amika 27 januari 2011

    Personligen går jag lös på sandsäcken och vrålar av ilska samtidigt. Jag blir ofta arg när jag blir ledsen. Sen går det ju alltid ner saker med choklad också... *skrattar* Jag brukar blanda lite olika sorters nötter och sen hacka i mörk 70%-ig choklad. En näve av det när man känner sig lite sugen på något mättar suget ganska bra. :) Jag har det i en skål hemma på köksbänken.

  • johannes126 30 januari 2011

    Bra matrecept och tips i KÖKET? kolla in min blogg:

    läsvärd och mycket trafik! kanske något för dig?

    http://food-passion-life.blogspot.com

    mvh
    Johannes

  • xPLUPPx 30 januari 2011

    Snabbt gott och enkelt:
    Smält mörk eller ljus blockchoklad över kokande vatten. När chokladen smält blandar du i rispuffar (?) och istället för att bre ut på en plåt och vänta i 2 timmar på att chokladen ska stelna och göra rischoklad så slabbar du i dig alltihop på 10 minuter.
    Smaklig måltid :)

  • Moork 30 januari 2011

    Kolla mitt test av Cloettas Kexchoklad med blåbär!!!
    http://morkomat.blogspot.com
    Per

  • gnutten1 11 mars 2011

    Gör en stor kopp med varm choklad med mycket kakao i. Toppa med vispad grädde, mini-marshmallows och någon god topping typ hasselnöt eller nougat.

    Vill man så kan man slå i lite Cointreau eller Mint-Baileys.

    Supergott!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.