Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

om du går påett cafe vad vill du fika då?

  • evaldo 14 januari 2009

    Jag föredrar en god räkmacka framför det söta kaffebrödet.

  • Linlock 14 januari 2009

    Mackor med skagen- eller tonfisk tonfisk-"gucka"! Tycker inte om fikabröd alls men mackor med "guck" och svart kaffe är mums när jag går på café (vilket blir ungefär en gång om året..):p

  • Kicki8 14 januari 2009

    Kladdkaka eller Sarah Bernhardt .
    Är man hungrig varm macka eller langos.

  • systeryster 14 januari 2009

    Gärna en latte,
    om jag tar vanligt kaffe tar jag gärna något sött till.Kladdkaka, winerbröd, eller någon paj är gott!:p

  • Gottetrollet 14 januari 2009

    Är jag hungrig tar gärna en baugette med räkfyllning.
    Annars är jag en stor gottegris tyvärr och just nu längtar jag efter semlor så det hade jag nog beställt om jag hade gått ut i dagarna. Och en kopp kaffe till.

  • Peamlo 14 januari 2009

    någon god bakelse (L) nån stor bulle eller nått :p och varm choklad eller te(H)

  • stinalena 14 januari 2009

    Kladdkaka om jag är sugen på ngt sött. Vilket jag är!!!!!!!!!!!!!!!
    Macka om jag ska försöka vara i alla fall lite nyttigare.

  • Gnurf 14 januari 2009

    2-3 themuggar med kaffe och mjölk....:D

  • Ev3lina 17 januari 2009

    Just nu en nybakad semla eller varm choklad och en go leverpastej smörgås med saltgurka på:)

  • bjuranna 17 januari 2009

    Glasswienerbröd, slabang eller käckflarn med smörkrämsfyllning. Dricker vanligt kaffe med mjölk eller någon kaffedrink. Blir kanske ett cafébesök per år för mig.

  • jimboz 17 januari 2009

    Självklart en Cappuccino samt en Gigantisk chokladmaräng (Y)

  • Lilljeppe 17 januari 2009

    Choklad elle coca cola och en chokladboll, ibland en kaka, biskvi är nog en favorit:p

  • MrsC 17 januari 2009

    Te eller Varm Choklad med vispgrädde och Napoleonbakelse såklart...:D

  • todiiloo 18 januari 2009

    När jag går på café brukar jag vilja ha låglaktos latte och någon god smörgås. Gärna lax, parmaskinka eller nåt annat pålägg man vanligtvis inte har hemma....

  • food-neard 18 januari 2009

    Oftast Winerbröd(me mkt glasyr) eller biskvi (L)

  • Frida80 18 januari 2009

    Jag äter helst kladdkaka och dricker en cappucino (Y)

  • monac 18 januari 2009

    En ekologisk Latte med soyamjölk:D det räcker och känns tillräckligt lyxigt tycker jag!

  • Nettie 18 januari 2009

    Latte och en blåbärsmuffins funkar fint för mej:D

  • Nallepuh13 18 januari 2009

    Det finns inget bättre än en frukost på Wayne´s Coffee i Linköping med Caffe Latte nybakade scones med mjukost och marmelad!!!(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • matjessill 19 januari 2009

    :D Bakelse och en kanonstor duché

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.