Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

om du går påett cafe vad vill du fika då?

  • elvisfreaket 19 januari 2009

    Inte ofta jag går ut och fikar. men då blir det någon smörgås och någon god kaka..
    Alltid nyfiken på nya kaksorter... Ser man något intressant, så nappar man ju...

  • JennyV 19 januari 2009

    En kaffe med mjölk och en cockies; brun hård chokladkaka med vita chokladbitar i! Mums!

  • Babzan 19 januari 2009

    Svart kaffe och Napoleonbakelse, fast ytterst sällan:)

  • Ingan 19 januari 2009

    När jag går på Frälsis blir det deras hemgjorda fetaost paj och nån mjukkaka till kaffet t.ex. hembakad tosca.

  • Ingan 19 januari 2009

    När jag går på Frälsis blir det deras hemgjorda fetaost paj och nån mjukkaka till kaffet t.ex. hembakad tosca.

  • Amika 19 januari 2009

    Kom på att jag även ibland tar en macka till mitt kaffe. :) Då blir det oftast en vanlig ostmacka.
    Jag går på café säkert 6-8 gånger i månaden. Men oftast tar jag bara en latte. :) Så gott!

  • kfors 19 januari 2009

    oj dom gångerna ja går på cafe har jag svårt att
    bestämma mig för vad jag vill ha.
    En riktigt god bakelse med choklad på lockar
    kladdkaka också.

    MVH kfors

  • Ysi 19 januari 2009

    caffe latte är ett måste...ibland tar jag också en biskvi, är himla förtjust i dem även om dem är mäktiga...

  • LaJefa 19 januari 2009

    Innan kl 12.00 café con leche och en tostada con mantequilla...efter kl. 12.00 en öl och en tapas.

  • rektorskan 19 januari 2009

    Kaffe med kulglass är jag hungrig blir det en god macka.

    rektorskan.

  • Limparion 19 januari 2009

    Svart kaffe, är jag hungrig blir det oftast leverpastejmacka eller köttbullemacka med rödbetssallad. Vill jag ha något sött på tanden blir det wienerbröd eller mazarin. Sist jag fikade var det dock en hallonbakelse, gudomligt god! (H)

  • Marre73 17 oktober 2010

    Caffe latten är ett måste, men till beror på hur jag känner mig för tillfället

  • sju 18 oktober 2010

    Vanligt svart svenskt bonnkaffe och en räkmacka är det bästa tycker jag. :)

  • tigerlilly27 18 oktober 2010

    Chai Latte och en kladdkaka mede vispgrädde. MUMS!

  • littlejohn 18 oktober 2010

    Går sällan på café, men när det händer vill jag gärna ha räkmacka och en kopp te eller svart kaffe.

  • soccermum 18 oktober 2010

    Går nästan aldrig ut på café men när jag gör det tar jag gärna en kaffe med mjölk och antingen en räkmacka om jag är hungrig eller annars en budapestbakelse om jag bara är sugen :P

  • boz1965 18 oktober 2010

    Jag är så tradig att jag för det mesta bara beställer kaffe och ett danskt wienerbröd. Ska jag lyxa riktigt blir det en rostbiff- eller räkmacka. Men jag fikar sällan ute. Tar hellre en öl och en skål chilinötter på nån av stans pubar i så fall.

  • soccermum 18 oktober 2010

    Skrivet av boz1965 den 18 okt 2010

    Jag är så tradig att jag för det mesta bara beställer kaffe och ett danskt wienerbröd. Ska jag lyxa riktigt blir det en rostbiff- eller räkmacka. Men jag fikar sällan ute. Tar hellre en öl och en skål chilinötter på nån av stans pubar i så fall.


    nej då inte tradig-få saker slår ett äkta danskt wienerbröd *mums*
    Hmm skulle vara en budapest då'rå ;)

  • osita 18 oktober 2010

    Nu för tiden blir det lycka av ett svenskt Princesstårtebakelse sedan en räkmacka med färska räkor på 8) !!!!!!!! (Y) eller kanske viceversa kanske {bashful}

  • iidaOlofsson 18 oktober 2010

    Chokladälskare som man är så skulle jag ta en fet chokladbrownie och kanske kaffe till det eller varm choklad.
    Jag kan inte få nog av choklad.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.