Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Passiva medlemmar

  • MammaIrene 7 juli 2008

    Det där med att stänga av medlemmar verkar väl väldigt onödigt......
    De stör väl ingen o det är ju bara kul när någon sparat ens recept, ännu roligare om det är någon som komenterar det (har bara hänt 1 gång fastän mina recept sparats snart 400 ggr tror jag det var...)
    Högt antal medlemmar är väl bara bra o kan väl intevara någon nackdel, om de inte loggat in på flera år, så vad då? Vad spelar det egentligen oss för roll?

  • Poppie 7 juli 2008

    Skrivet av Annper den 7 jul 2008

    Skrivet av Poppie den 7 jul 2008

    Skrivet av Annper den 7 jul 2008

    Hej!

    Jag har upptäckt att det finns många, många, som är medlemmar, men aldrig lagt in ett eget recept eller ens skrivit något foruminlägg. (N)
    Dessa medlemmar går bara in för att hämta andras recept.

    Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att har man varit medlem under en längre tid (t ex 6 månader), men aldrig lagt in ett eget recept, så skall medlemskapet avslutas.

    Skriv gärna vad ni tycker!


    (N)(N) "kul" med så missunnsamma personer som Annper!


    Poppie, hade du läst inlägget nr 5 efter mitt första, så hade du sett att jag långt innan du skickade ditt inlägg, kommit på andra och bättre tankar, så din kommentar var väl lite onödig?



    :'( Japp, ber om ursäkt och håller med, jag borde sett att du skrev

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.