Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Redigera min kokbok

  • vanillalover 30 januari 2008

    Vet inte om jag "fattar trögt"...? Men jag kan inte redigera min kokbok. (Gör exakt som det står) Trodde man kunde radera de förvalda grupperna typ; efterrätt, frukost osv och sen skapa egna namn på grupperna och lägga in sina sparade recept där. Någon som har erfarenhet av detta och lyckats??
    Tack på förhand!
    /Marie

  • 30 januari 2008

    du går in på "min kokbok", och trycker på "redigera innehållsförteckning"
    sedan är det bara att skapa eget register

  • vanillalover 30 januari 2008

    Klickar du "ta bort "då på alla grupper som redan finns? För i såfall har jag redan gjort det massor av gånger. Och när jag raderat sista gruppen, kommer alla tillbaka igen!
    /M

  • vanillalover 30 januari 2008

    Och hur flyttar man redan sparade recept i en ny grupp??
    /M

  • lennali 30 januari 2008

    Hej vanillalover, jag har skickat dig ett meddelande ang redigera kokboken

  • jas65 30 januari 2008

    Jag kan inte ens ladda ned min kok bok.

  • anluk 31 januari 2008

    Jag har fixat min kokbok nu och äntligen hittar jag de recept jag sparat!!!

  • Lilljeppe 31 januari 2008

    Nu ska man bara orka sortera alla recept rätt, det lär ju ta sin lilla tid. Jag har flera hundra recept i min kokbok:(

  • lennali 31 januari 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 31 jan 2008

    Nu ska man bara orka sortera alla recept rätt, det lär ju ta sin lilla tid. Jag har flera hundra recept i min kokbok:(


    Det är ett dagsverk att flytta alla recepten dit man vill ha dom, MEN det är värt besväret, blir MYCKET enklare sedan (lättare att spara och lättare att söka bland recepten i din kokbok)

  • 31 januari 2008

    Skrivet av lennali den 31 jan 2008

    Skrivet av Lilljeppe den 31 jan 2008

    Nu ska man bara orka sortera alla recept rätt, det lär ju ta sin lilla tid. Jag har flera hundra recept i min kokbok:(


    Det är ett dagsverk att flytta alla recepten dit man vill ha dom, MEN det är värt besväret, blir MYCKET enklare sedan (lättare att spara och lättare att söka bland recepten i din kokbok)


    håller med dig, tog hela gårdagen, men det är så mycket bättre

  • 31 januari 2008

    Skrivet av vanillalover den 30 jan 2008

    Och hur flyttar man redan sparade recept i en ny grupp??
    /M


    du går in i kokboken o väljer önskat recept, sedan så ser du att du kan trycka på en knapp till höger av titeln på receptet, o där kommer det upp en rullgardin, där väljer du vart du vill ha det

  • evaldo 31 januari 2008

    Det gick bra när jag ordnade min kokbiók Nu har jag den som jag vill ha den,sen är det bara att ändra eftersom jag vill ändra på något.
    Skriv in vad kategorin ska heta i rutan kategori och tryck på skapa kategori och sen spara längre ner.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.