Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ska överraska mamma på födelsedagen, lite tips tack :)

  • Emelie41 27 augusti 2011

    Ja som sagt så fyller min mamma år nästa fredag och jag vill överraska henne med något speciellt till middag eftersom hon inte önskar sig något speciellt. lite tips på en härlig tårta skulle inte vara helt fel!

  • rieva 27 augusti 2011

    Hej!
    om mamma gillar mörk choklad å körsbär så finns en superenkel tårta som bakas utan ugn.
    Tyvärr har jag inte receptet men vet att det kommer från ica s tidning buffe.åt denna tårta senast på ett bröllop i sommar den är väldigt god!!servera den med kaffe och ett litet glas körsbärsvin(solbacka).Hittade receptet på ica.se.Nougatchokladtårta.Buffe nr 3 2010.Lycka till:)

  • DoctorWho 27 augusti 2011

    Laga något som din mamma tycker mycket om men inte äter så ofta. Det brukar jag göra när jag överraskar min mamma, hon blir lika glad varje gång.
    Denna tårta kombinerar både sött, syrligt och choklad.
    Citron- och Rice Krispietårta

  • LEDIVO 28 augusti 2011

    En tränare sa till min son en gång:
    Det är viktigt att hålla sin mamma glad för då fungerar resten av livet:-)
    Det lyckas säkert du med och speciellt på hennes födelsedag med middag och tårta
    Här kommer några tips på tårtor
    Mandel- och chokladkrämstårta
    Marängtårta med nougatgrädde
    Tårta á la Ann-Britt
    Prinsesstårta
    Marsipan

    Lycka till

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.