Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Småkaka på pinne

  • knyppeltanten 13 oktober 2010

    Igårkväll surfade jag runt på gu vet hur många sidor och på en svensk sida fanns det en dam som bakat småkakor som hon hade satt en pinne i och jag tror kakorna var glaserade också. Jag kommer ihåg att hon påpekade att det var en bra och hållbar deg för småkakspinnar. Det är alltså småkakor och inte cakeballsdeg.

    Jag trodde jag hade sparat sidan och har letat igenom gårdagens siter men hittar inte den här naturligtvis.
    Är det någon som känner igen beskrivningen vore jag tacksam för adressen dit. Nu ska jag fortsätta att leta men jag är aningen frustrerad.

  • chrisq 13 oktober 2010

    (Y) tror att amika hade en länk till det men vad hette sidan gå in på hennes sida o fråga henne var något om bakklubben tror jag

  • chrisq 13 oktober 2010

    (Y)hittade det forumet härinne heter kakklubbor sök på det hittar du 2 olika länkar tror jag lycka till

  • knyppeltanten 13 oktober 2010

    Tack men det var inte de länkarna i kakklubbor. Det här var "vanliga" kavlade småkakor på pinne men det var en särskilt bra deg. Det finns en Bakklubben också men det är inte den sidan. Fortsätter att leta och hittar hur många andra underbara recept som helst. Maken kommer att bli överlycklig över alla nya kakor han kommer att få prova. -)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.