Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Söker recept på goa muffins nu till sommaren

  • Ella79 10 juli 2008

    Hej alla semester firare:D,, Nu önskar jag att någon där ute sitter på ett härligt fräscht recept på sommriga muffins, och även andra sommriga godingar:D..
    jag fyller år nu i juli och ska ställa till med ett riktigt kalas,, Så snälla hjälp mig,,tack på för hand,, Mvh Ella:D

  • festmaten 10 juli 2008

    Själv har jag inget speciellt muffins recept att rekommendera.
    Ett tips: jag sökte påmuffins kom upp835 träffar(Y)
    det är bara att välja o vraka bland all smaskiga recept , hoppas du får en trevlig födelsedag:p

  • ingegerdb 10 juli 2008

    Får man lov att tipsa om andra sidor?
    www.dagensmuffin.se där finns nog alla recept man kan tänka sig på just muffins!:)

  • EnsammaMamman 11 juli 2008

    Jag kan rekommendera mina fudgemuffins som är riktigt smaskiga. Kanske inga sommarmuffins men goda är dem.

  • Poppie 11 juli 2008

    Sätt en jordgubbe ovanpå, så blir de sommarmuffins:D

  • EnsammaMamman 11 juli 2008

    Skrivet av Poppie den 11 jul 2008

    Sätt en jordgubbe ovanpå, så blir de sommarmuffins:D
    Bra idé Poppie

  • anluk 11 juli 2008

    Här kommer ett tips på jättegoda muffins, inte heller särskilt somriga men jättegoda.

  • lennali 11 juli 2008

    Två förslag från mig:
    Hallon festmuffins

    Nästa är väl inte direkt en sommarmuffins men rackarns så goda
    Godismuffins

  • Okänd 11 juli 2008

    Kolla in " Bodil56", hon har massvis med goda muffinsrecept. Jag tror säkert att du hittar nåt som passar.

  • majamia 11 juli 2008

    Chokladmuffins med glasyr

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.