Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tårta med vårgårdaris (rispuffar) i.

  • umen 8 mars 2010

    Kan någon ge mig ett gott recept på en tårta med vårgårdaris i.:)?
    Kan inte hitta receptet som nyligen fanns i en veckotidning. Vad jag kommer ihåg, så var det med vanlig tårtbotten ...ev. var rispuffarna blandade i smeten. Jag har letat och letat och letat...........Det stod att tårtan var krispig och god.(Y)

  • mattjejen 8 mars 2010

    Hejsan!
    Jag sökte på "vårgårda tårta" och fick upp 14 recept. Du får söka och kolla om det är nåt av recepten som stämmer med det du söker. Lycka till:)

  • umen 8 mars 2010

    Tusen tack!\o/
    {curl-lip}Att jag inte tänkte så långt själv.

  • umen 8 mars 2010

    :s Nej, det var inte någon av de recepten. Det skulle vara med vanlig tårtbotten etc.

  • mattjejen 8 mars 2010

    Det va ju synd :s Vilken veckotidning va det du såg receptet i?

  • umen 8 mars 2010

    Jaaaaaaa.....minnet sviker. Det måste ha varit de senaste tre veckorna. Jag får leta igen. Vet att jag tänkte......Åh den måste jag göra.
    Hittar jag den, så ska jag höra av mig till dig.
    {curl-lip}

  • Countrygirl 8 mars 2010

    Jag har använt ris i smeten när jag har gjort pinocciotårta för att botten ska bli segare och godare.

  • mattjejen 8 mars 2010

    Skrivet av umen den 8 mar 2010

    Jaaaaaaa.....minnet sviker. Det måste ha varit de senaste tre veckorna. Jag får leta igen. Vet att jag tänkte......Åh den måste jag göra.
    Hittar jag den, så ska jag höra av mig till dig.
    {curl-lip}


    Ja jag känner igen det där, man hittar nåt gott å sen kommer man inte ihåg var:s Kul om du hör av dig när och om du hittar receptet:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.