Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

tipps på likörgodis ?

  • kallebakom 25 november 2012

    gillar typ fazers likörfyllda godisar,men tyvärr ganska dyra,tipps på liknande fast billigare ? gärna på nätet !

  • jeanette_eriksson_758 25 november 2012

    För ett par jular sedan hade jag dadlar, fikon och russin över som blivit lite torra. Dom tog jag och marinerade i lite whiskey och Baileys över natten. Sedan mixade jag det och blandade med vispad vaniljvisp. Det blev en väldigt fluffig och god dessert. Den gick även frysa som glass.

  • kallebakom 25 november 2012

    ok tänkte mer på att köpa nått

  • sju 25 november 2012

    Det finns liknande chokladgodisar fast billigare på typ ÖB, Lidl och liknande. Laroshell heter något billighetsmärke. Jag tycker inte att de är så goda, men är man ute efter att pressa priset så...

  • kallebakom 26 november 2012

    jo tror jag smakat dom-mkt goda !

  • walterego 26 november 2012

    Själv är jag svag för "Cheri". En likörfylld choklad. Den brukar dyka upp så här i jultid hos diverse handlare och då köper jag 10 kartonger och det mättar mig så att jag blir "less" på dem ett år framåt. Billigt? Njaä kanske inte men det är inte tandläkarbesöken heller. Men gott till julen och nyåret.

  • kallebakom 30 november 2012

    ok hör av dig om du hittar cheri nånstans !

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.