Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Underliga kakrecept

  • Bodil56 1 juli 2008

    :oÄr det fler än jag som har stött på underliga kakrecept på olika matsajter. För en tid sedan stötte jag på ett chokladkaksrecept från USA där det skulle majonäs i? Nu på www.chokladsajten.com en chokladkaka med rödbetor i????? Man står som levande frågetecken när man läser sådana recept och vet inte vad man ska tro:o:o:o:o
    Vore kul att starta en prattråd om underliga recept.

  • Roggan 1 juli 2008

    rödbetor ska visst göra kakan saftigare (på samma sätt som morötter i morotskaka skulle jag tro)

  • monac 1 juli 2008

    RÖDBETOR HAR VÄL EN POÄNG...MEN MAJONÄS...nä-de e nog någon "skojjig en" som skämtar väl???

  • barnbarn 1 juli 2008

    Chokladkaka med rödbetor har jag smakat en gång.Den var god.Men
    det låter inget vidare med majonäs i kakrecept. Håller med att ibland
    kan man undra??? :o:o:o

  • hansdotter 1 juli 2008

    Majjo:o i kakrecept:'(
    Skulle vara i lunchmuffins då???

    Nog för att amerikansk kosthållning i bland svävar ut, men majjo i kakrecept låter föööör konstigt(N)

  • systeryster 1 juli 2008

    Måste vara en väldigt mild majonäs i så fall. Med tanke på att det mest är olja och äggula kanske det inte är så konstigt ändå, även om det låter som en kräkreflex:o

  • Okänd 2 juli 2008

    Ja, det lät lite udda med majonnäs.....Vem vet , det kanske är godare än det låter.:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.