Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

vad är din favorit dessert?

  • Isbjoorn 19 juli 2008

    Hejsan på er glada Dessert-älskare!:D

    Jag Undrar vad ni helst föredrar för dessert efter en god middag?

    En bit tårta kanske?
    Eller varför inte en bit rabarberpaj?
    Eller ni kanske bara föredrar en liten kaka till kaffet?

    Här vill jag att ni skriver in alla era favoritdesserter! och det får gärna slinka med ett å annat recept också! (Y)(Y)

  • Gillsan 19 juli 2008

    (H):pJag föredrar vaniljglass med varma hallon och blåbär.
    det är toppen.(Y)

  • Legoli 19 juli 2008

    Då jag är en stor chokladälskare så måste det nog bli chokladpudding toppad med grädde och banan.

  • The_mama97mia 19 juli 2008

    Färsk frukt! Melon, ananas, hallon....

  • Isbjoorn 19 juli 2008

    ååh va MUMMS :p

    Själv måste jag säga att jag älskar alla möjliga sortes desserter!
    Från en Kladdig-kladdkaka till en smarrig blåbärspaj!
    (därför vill jag ha lite tips :p) (L)(Y)

  • Isbjoorn 19 juli 2008

    :pÅh taack :D:D Nu vart jag ju ännumera sugen! Måste nog göra en efterätt till eftermiddan !
    vi får se vad jag har hemma.- :)

    La till några recept i min kokbok. men de andra verkar också super goda ;) (Y)(Y)

  • Johannahjelm 23 juli 2008

    Hej :) jag gillar kladdkaka med grädde och persika halva till :) väldigt gott :D

  • horrors 23 juli 2008

    Min favorit dessert är nog en citronmarängpaj eller något annat liknande, cheesecake av alla dess slag är också underbart

  • wiklund73 23 juli 2008

    Chockladpudding och marängswiss ( stavas det så??) dvs. glass, maränger och chokladsås. Mums! :p

  • Sockerbubblan 23 juli 2008

    Inget slår svärmors ananaspaj!

    Superenkelt gjord med creme fraiche. Det finns recept här på matklubben!

  • busan37 23 juli 2008

    Uj,vad jag blev gottesugen nu. Älskar glass och rababerpaj är också himla gott. :p

  • stinalena 23 juli 2008

    Här kommer en av mina favoritdesserter. Supergott!

    Chokladmousse med daim

  • horrors 25 juli 2008

    Skrivet av stina-greta den 23 jul 2008

    Här kommer en av mina favoritdesserter. Supergott!

    Chokladmousse med daim


    Låter jättegott

  • 2233319 25 juli 2008

    Själv så gillar jag äppelpaj med vaniljsås till. det är himla gott. Var på semester nu i Varberg och var och fikade på "Blå Dörren", där har som en så himla god citronpaj med maräng uppe, den får man man grädde el vaniljglass till, den smälter i munnen kan jag lova

  • Disen 25 juli 2008

    En riktig god fruktsallad med massvis av blandad frukt...gärna med russin också..
    mumsigt! :p

  • MatHanna 25 juli 2008

    OJOJOJ med gottiga recept, jag gillar värkligen det mesta men blev förtjust i PANNACOTTA för några år sen och sen dess har det varit en av mina favisar, superenkelt att göra och går att variera i en hel mängd smaker, funkar dessuton perfekt att ha som fyllining i goda tårtor.

    Kramiz
    MatHanna

  • monac 25 juli 2008

    glass/parfait,färska bär,färsk ananas,cheescake...(Y)

  • Midori 3 augusti 2008

    Jag åt kladdkaka med någon slags chokladkräm på för ett tag sedan och det är nog något av det godaste jag ätit i dessert-väg tror jag! :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.