Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben. Jag förstår
Mitt är nog dumle, det är så himla gott. (L)
Marshmallows
Daim.
polly
Choklad
nötter,alla sorter(Y) allt blir oxå mycket godare med en driva flagadmandel uppepå!
Daim
Daim är nummer 1 Nummer 2 är dumle
Även jag är såld på daim:)
Choklad, helst 75% cacao eller mer.
(Y) Nötter och mandel är alltid lika gott
Kan inte bestämma mej för vilket som är allra godast, Dumle eller Dajm.
riven vit choklad och krossad daim. :)
Dumle, nonstop, dajm och choklad. Kunde inte välja ett alternativ:p
Mörk choklad, nötter och mandelmassa (L)
Dajm, valnötter och choklad (Y)
Choklad av olika slag. Helst nötfri för att allergiker ska klara av det. Vanlig mörk choklad, choklad med minkrokant, noblesse, after eight och plopp är favoriterna att jobba med.
Alltså det finns så mycket gott godis att ha i när man bakar! vissa saker är godare vid olika tillfällen! Jag gillar allt! (Y)(L):p
Allt som inte innehåller några nötter eller mandlar (alltså inte daim, snickers mm mm mm) Smarties och choklad är gott... :)
Matklubben
Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se. Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.
Mitt är nog dumle, det är så himla gott. (L)
Marshmallows
Daim.
polly
Choklad
nötter,alla sorter(Y) allt blir oxå mycket godare med en driva flagadmandel uppepå!
Daim
Daim är nummer 1
Nummer 2 är dumle
Även jag är såld på daim:)
Choklad, helst 75% cacao eller mer.
(Y)
Nötter och mandel är alltid lika gott
Kan inte bestämma mej för vilket som är allra godast, Dumle eller Dajm.
riven vit choklad och krossad daim. :)
Dumle, nonstop, dajm och choklad. Kunde inte välja ett alternativ:p
Mörk choklad, nötter och mandelmassa (L)
Dajm, valnötter och choklad (Y)
Choklad av olika slag. Helst nötfri för att allergiker ska klara av det.
Vanlig mörk choklad, choklad med minkrokant, noblesse, after eight och plopp är favoriterna att jobba med.
Alltså det finns så mycket gott godis att ha i när man bakar! vissa saker är godare vid olika tillfällen! Jag gillar allt! (Y)(L):p
Daim
Allt som inte innehåller några nötter eller mandlar (alltså inte daim, snickers mm mm mm)
Smarties och choklad är gott... :)