Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad bakade du för gott senast?

  • MammaModesty 7 februari 2008

    härom dagen bakade jag bullar och vaniljdrömmar.... mums... snart drar det ihop sig för matbröd.. så det blir nog till helgen det...

  • Askungen68 7 februari 2008

    Igår bakade jag Hasselnöts-Tosca.(Y)Finns bland mina recept

  • salo 7 februari 2008

    I dag bakade jag och minsta dottern Schackrutor o finska pinnar :)
    Jätte gott (Y)

  • farmoringer 7 februari 2008

    Jag bakade bröd på jobbet igår. Filmjölkslångpannebröd..Barnen älskar den. Vill alltid ha "ingerbröd"

  • pingu 7 februari 2008

    Nu sist blev det mina surdegstekakor samt två semletårtor.

  • imse 7 februari 2008

    CHAPATI - gott och enkelt att göra
    http://mimmismat.wordpress.com/2008/02/05/chapati/

  • allimaca 8 februari 2008

    Bakade cookies m smarties i. Kanongoda. Dock fick jag ingen fason på formen utan dom blev "lite" osymetriska så att säga (snällt sagt).

  • ztripes 8 februari 2008

    bakade havre bollar Mmmm eller negerbollar som dom ibland kallas

  • 8 februari 2008

    I måndags bakade jag Gudruns semlor, som jag var till mina vänner o bjöd på. Det var uppskattat.

  • lennali 8 februari 2008

    Idag har jag bakat min Banan kladdkaka, står just nu och kallnar och skickar iväg underbara dofter. Ska ta med den till gubbarna på jobbet i morgon, lite grädde ska dom också få. Dom behöver mutas då och då.

  • Kaneta 9 februari 2008

    Igår bakade jag Chokladkratrar och bjöd barnen och deras kompisar på.

  • MammaIrene 9 februari 2008

    Igår gjorde jag äggost som jag nu skall åka med till barnas sjuke kusin, han älskar det o får inte mycket annat i sig så......
    I morse gjorde jag frukostbullar o 2 limpor, i eftermiddag skall jag baka gott bröd på vasslen som blev efter äggosten.

  • allimaca 9 februari 2008

    bakade scones till frukost:)

  • imse 9 februari 2008

    Mimmis Bästa Banankaka igen - en klar favorit just nu i vårat kök.

    http://mimmismat.wordpress.com/2008/01/28/mimmis-basta-banankaka/

  • imse 9 februari 2008

    Tisdagen bjöd på små söta semlor

    http://mimmismat.wordpress.com/2008/02/07/sma-sota-semlor-som-smakar-spannande/

  • farmoringer 9 februari 2008

    Jag har bakat morotsbullar i eftermiddag och de blev supergoda..

  • maran 9 februari 2008

    Jag bakade kladdkaka igår med min dotter.(åt med grädde såklart)

  • Hjotrongull 9 februari 2008

    Jag bakade baugetter...de är redan slut:( Det hembakade tar alltid slut så fort !! Är det likadant hemma hos er?

  • imse 9 februari 2008

    Här tar det hembakta också slut fort. Det doftar ju så gott och smakar så mycket bättre än vanligt köpebröd.

  • kattis63 9 februari 2008

    Jag har gjort Winnies snabba lingonbröd i kväll. Jättegott! Rekommenderas verkligen(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.