Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad drömmer du om?

  • anluk 9 februari 2008

    En ny kyl och frys! Det jag har nu är alldeles för litet. Tyvärr hyr vi vår marklägenhet så vi får ju inte bestämma själva.(N)

  • 9 februari 2008

    Skrivet av Queenie den 5 feb 2008

    Jag skulle vilja ha ett helt nytt kök, nya luckor, ny diskmaskin, ny kyl/frys, men det har jag inte råd med :(


    sommaren 2006 gjorde vi ett helt nytt kök för inte mer än 15 000 kr!! så snyggt blev det oxå!!

  • 9 februari 2008

    Skrivet av Magica den 9 feb 2008

    Skrivet av Queenie den 5 feb 2008

    Jag skulle vilja ha ett helt nytt kök, nya luckor, ny diskmaskin, ny kyl/frys, men det har jag inte råd med :(


    sommaren 2006 gjorde vi ett helt nytt kök för inte mer än 15 000 kr!! så snyggt blev det oxå!!


    skulle oxå vilja ha ett större kök, med köksö!! gärna lantstil med stort skafferi som man kan gå in i


    men om det skall vara något "enklare" så skulle vi behöva större frys, eller en frysbox. för den vi har nu är så liten o "smal", vi får trycka in allt

  • Cayenne71 14 februari 2008

    Mmm, håller med många av de föregående om att ett riktigt stort härligt kök hade varit helt underbart.

  • Elis 14 februari 2008

    Jag skulle vilja ha ett snyggt kaklat kylrum att ha skafferi varor i.Min " bonusmorsa" har ett som är så kanonfräckt och såååå praktiskt.Har annars ett 6 år gammalt kök i björk och rostfriamask
    iner ,så man ska ju inte klaga.Men önska kostar ingenting.
    Redan som barn var jag så överväldigad av stora skafferi man kunde gå in i.KNÄPP ELLER KNÄPP??

  • 14 februari 2008

    Jag har ett stort kanon bra kök(Y) och min underbara man (L) o min 16 åriga son(L) lagar jätte god mat....:p:D(Y)....vad mer kan man önska sig??
    Tra laaaa laaaaaa(Y)(Y)

  • Mammablomgren 14 februari 2008

    Skrivet av Bowmore den 9 feb 2008

    Vore toppen med ett helautomatiskt kök. Det ska laga mat alldeles själv, diska, plocka undan och allt sådant ska gå helautomatiskt. Även inhandling av mat osv ska sköta sig självt utan att det kostar något.

    Dessutom vill jag ha en egen pipeline till några skottska whiskydestillerier....(Y)


    *FNISS* Du söker alltså en FRU???Lagar mat,diskar o plockar undan - AUTOMATISKT- oftast - brukar kosta en bukett blommor och kärleksfull blick då och då...:)

  • kattis63 14 februari 2008

    Skrivet av Akinom den 14 feb 2008

    Jag har ett stort kanon bra kök(Y) och min underbara man (L) o min 16 åriga son(L) lagar jätte god mat....:p:D(Y)....vad mer kan man önska sig??
    Tra laaaa laaaaaa(Y)(Y)
    Inte mycket mer. :D Jag skulle vilja ha ett stort skafferi med en lampa i som man tänder i ett typ snöre. Min kompis bodde i ett gammalt fint hus för många år sedan och hade det så.(L)

  • tantdrake 14 februari 2008

    (L) en kartläsare......:p

  • irrevirre 15 februari 2008

    En induktions-spis (stavas det så?) skulle inte vara så dumt. Fast jag har en bra modern också.
    Men jag är väldigt nöjd och bostadsrätterna här är från maj 2006 så allt fungerar så fint:-)

  • pehrzonflickan 15 februari 2008

    Jag drömmer om en karl i köket!

  • Bowmore 15 februari 2008

    Skrivet av Mammablomgren den 14 feb 2008

    Skrivet av Bowmore den 9 feb 2008

    Vore toppen med ett helautomatiskt kök. Det ska laga mat alldeles själv, diska, plocka undan och allt sådant ska gå helautomatiskt. Även inhandling av mat osv ska sköta sig självt utan att det kostar något.

    Dessutom vill jag ha en egen pipeline till några skottska whiskydestillerier....(Y)


    *FNISS* Du söker alltså en FRU???Lagar mat,diskar o plockar undan - AUTOMATISKT- oftast - brukar kosta en bukett blommor och kärleksfull blick då och då...:)


    Hrrmmm....har ju faktiskt en fru redan.....jag måste ha missat nåt....

  • LisaIvarsson 16 februari 2008

    Jag skulle vilja att mina föräldrar renoverade sitt kök. Det är stort, praktiskt och jättebra. Men skulle bli kul med lite förändringar. Nya luckor nya masiner och sånt. :D Jag brukar va med och laga mat med mina föräldrar. Jag tycker det är kul. :) Jag brukar också baka med kompisar. DÅ brukar vi oftast va hos mej. Så jag tycker att jag är rätt så delaktig i köket. :p

  • Fiona 21 februari 2008

    Diskmaskin, Kenwood hushållsmaskinMX271 eller en Kenwood köksmaskinKM615MEGA funkar med båda :D en pajform (slagit sönder min o så inte blivit att jag köpt en ny) och en stekgryta.

  • FallOutRock 23 februari 2008

    Först och främst skulle jag vilja ha en bakmaskin för då skulle jag förhonings viss baka mycket okfare för nu orkar jag inte baka så mycket för då måste man göra allt det själv som en bakmaskin gör. Men ett mycket större kök hade inte gjort något, har så att man knapp vara 2 personer där inne och jobba samtidig, det e ganska så jobbigt.

  • camillaf14 23 februari 2008

    Jag drömmer också om ett nytt lantkök i vitt och ny kyl/frys. Vårt nuvarande kök är platsbyggt när huset byggdes på 40-talet så det behöver verkligen bytas ut men det var ju det här med pengar :( men jag har en man (L) och två härliga barn (L) som gärna hjälper till i köket så det är alltid mysigt att vara där!
    Om jag ska önska en maskin till köket så måste det bli en KitchenAid Artisan KSM150PS Röd (suckar och trånar) :p

  • celice 23 februari 2008

    :D Håller med lennali ett gammal kök med skafferi där man kunde gå in i, vedspis med en stor vedlåda bredvid. Sedan skulle det vara plats för ett stor bord med många stolar, så att vi alla kunde få plats när alla barnen är hemma, jag skulle gärna skippa nuvarande vardagsrum för ett sådan kök.:D:D:D

  • bejofr 23 februari 2008

    jag håller fullkomligt med pehrzonflickan. en karl iköket vore toppen fast han has´de kunnat fått vart på andra ställen oxså

  • Amber 23 februari 2008

    Nöjd med det jag har(Y)

  • snutten 23 februari 2008

    Renovering av mitt hus...
    Vitvarorna och pannan är nya, men det behövs lite nya tapeter och laminatgolv.
    Inte så svårt att ordna, men tiden räcker inte till...
    Och ett mindre stressigt liv, skulle inte vara helt fel!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.