Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

vad samlas poängen till?

  • Glitterfia 17 mars 2008

    Tack för svaret Queenie.
    En manual skulle vara jättebra, det är nog inte bara jag som undrat.
    Det är alltså hur receptet är skrivet och inte vad det står i receptet som är det viktiga vid godkännandet.
    Självklart ska inte ni som godkänner behöva ändra så mkt, ber om ursäkt ifall det varit så i mina inlagda recept.

  • Queenie 17 mars 2008

    Numera är det lite enklare att godkänna, är det nåt vi inte kan godkänna så behöver vi inte sitta och skicka PM hit och dit. Himla bra. En sak till: Bilden måste föreställa maträtten, om du lägger in en bild. Du kan exempelvis inte ha en bild på en tomat om det är tomatsoppa. Då tar vi bort bilden.

  • Nozama 17 mars 2008

    Skrivet av evaldo den 16 mar 2008

    Det var en bra ide, då blir det någon nytta av poängen.(Y)(Y)(Y)

    Ja man undrar ju verkligen. Varför ödsla tid????
    Nozana

  • The_mama97mia 17 mars 2008

    jag har skrivit in mitt förslag (som egentligen var lite på skoj....) i tråden förbättringsförslag.
    Jag fick liksom idén lite av att - ni vet när man pantar burkar o PET flaskor så finns det på en del ställen en knapp man kan välja att skänka sina små kronor till ngt gott ändamål.
    Vi får väl se, det är säkert alldeles för svårt o krångligt att administrera.
    :)

  • Nozama 18 mars 2008

    :Z

    Skrivet av hubert06 den 17 mar 2008
    Det verkar som om de ansvariga för det här inte vill avge något acceptabelt svar. Varför då köra denna sida????
    Ser fram emot en manual och regler för hur klubben är tänkt att fungera.(Y) Blir säkert mindre missförstånd när man får veta vad som gäller från start!(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.