Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad ska jag göra med mina mogna bananer?

  • Lovis 8 mars 2008

    Har massa mogna bananer. Kan ni hjälpa mig att laga något gott med mina bananer.:p

  • Nettie 8 mars 2008

    Prova min kassler med banan, god och jätteenkel att göra:p

  • monac 8 mars 2008

    gör "blåbär/banan & kokos glass som finns under mina recept:D supper gott!

  • imse 8 mars 2008

    Jag har en supergod banankaka som vi älskar här i familjen och som blir mycket uppskattad när man bjuder av den. Recept hittar du på;

    http://mimmismat.wordpress.com/2008/01/28/mimmis-basta-banankaka/

  • The_mama97mia 8 mars 2008

    jag fick tips av en väninna att frysa in skivade bananer, perfekt att ta fram o göra smoothies på sen :)

  • Lovis 8 mars 2008

    Tack alla ni för era svar. Glassen var läskande
    och jag visste inte att man kunde frysa banan, det var bra.(Y)

  • anluk 8 mars 2008

    Skrivet av mama97mia den 8 mar 2008

    jag fick tips av en väninna att frysa in skivade bananer, perfekt att ta fram o göra smoothies på sen :)


    Vilket kanontips. TACK(Y)

  • lennali 8 mars 2008

    Skickar ett förslag på Bananrutor, där det ska vara mogna bananer för att få fram den riktiga banansmaken.
    Bananrutor

  • Midori 29 mars 2008

    Gör en god sås! Grillröra med ananas Smaskens till kyckling.

  • tina62 29 mars 2008

    Jag hittade kladdkaka med banan i som jag gjorde för ett tag sedan. Det var jättegott.

    Kladdkaka

  • Ketronya 29 mars 2008

    Banan går utmärkt att frysa i skivor och blir nästan som glass, fast mycket nyttigare :p
    Fryst banan med choklad

    Lägger in två banarecept till, jag älskar banan (Y)
    Smaskig banankaka

    Idas amerikanska bananpannkakor med vanilj

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.