Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varför medelas det inte längre????

  • Don_Pedro 14 mars 2011

    Är det bara jag som inte får medelande om när andra medlemar hämtar recept??{talktohand}

  • Cassiopeya 14 mars 2011

    Fler som har skrivit om detta i en annan tråd, är osäker på om jag får mail med nu när jag tänker efter. Är nog något fel någonstans :S

  • daniely 14 mars 2011

    Hej!

    Tack för felrapporten, det hade blivit korvstoppning i mailkön, den står nu och tuggar igenom allt så mailen bör dimpa ner i eran brevlåda allt eftersom dom närmaste timmarna.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • wildlife 14 mars 2011

    Här ploppade det ner 23 mail på några sekunder nu ;D

  • Lilloo 14 mars 2011

    Mmm ett par stycken... det dök in 150 mail på 2 minuter =)

  • Cassiopeya 14 mars 2011

    Haha det har visst trillat in en hög hos mig med {laugh}

  • sikaal 14 mars 2011

    Tack daniely, för att du fixat det!

  • Shoutoutloud 14 mars 2011

    vill man ens ha mail om någon sparat ens recept?:DDdet kan man ju se endå=)

  • zonale 14 mars 2011

    Man vill visst ha mail när någon sparat eller kommenterat...så det så{laugh}

  • Josses 14 mars 2011

    Skrivet av edelweis den 14 mar 2011

    Man vill visst ha mail när någon sparat eller kommenterat...så det så{laugh}
    Japp

  • amoz 14 mars 2011

    Ja hej o hå, det var rena ketchupeffekten!!!!!1

  • Marre73 14 mars 2011

    Fick en hel del mail jag med tur att jag kollade blev fullpackat för min del,såklart man vill ha mail om ngn tagit hem ens recept,för att inte tala om kommentarerna på om man lyckats med receptet i andras smak med.Man får en fingervisning om vad folk kan vilja ha för slags recept,tycker jag är jättebra!(Y)

  • Wombat04 14 mars 2011

    Haha, TJOFF sa det bara så började det regna in kommentarer, betyg och sparmeddelanden ... man saknar dem när man inte får dem! För min del vill jag absolut få veta när någon sparat in ett recept, som Marita säger ovan får man en hum om vad folk gillar, även om det i grund och botten är man själv som bestämmer vad man fastnar för och vill sända in. :-D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.