Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vill ha hjälp

  • Ninni84 13 januari 2011

    Ska i väg på lördag o skulle ha med mig något gott till kaffet ..någon som har förslag????

  • soccermum 13 januari 2011

    Ska det vara tårta, bullar eller kakor eller någon liten godisbit såsom t ex tryffel? Hur många ska fikat räcka till osv? Lite lättare att råda dig om man vet lite mer :)

  • Cassiopeya 13 januari 2011

    Om du har rabarber i frysen ska du göra denna, går säkert bra att byta raberberna mot hallon också ;)

    Festlig marängkaka med rabarber

    Dessa brukar bli uppskattade!

    Dumlekakor

    Dessa har jag inte provat själv men hur skulle de kunna vara annat än goda? (L)

    After eight cupcakes

    En annorlunda och lite vågad kladdkaka! {yawn}

    Citronlakritskladdkaka

    Om ni blir många och vill ha det lite lyxigt (H)

    Daimkaka

    I mitt tycke är dessa bullar de enda rätta bullarna ;)

    Kanelbullar med mandelmassa

    Kanske hellre något lite nyttigare {question}

    Citrusfoccacia med fetaost, soltorkade tomater och rosmarin

    Eller dessa med en skiva ost på, yummie!

    Morotsbröd med solroskärnor


    Hoppas du fått några idéer som du kan jobba vidare på :D

  • Ninni84 13 januari 2011

    tack för tipsen!vi blir 4 vuxna o 3 barn...helst något gott o litet till kaffet helst med choklad...kaka el något

  • Cassiopeya 13 januari 2011

    Skrivet av Ninni84 den 13 jan 2011

    tack för tipsen!vi blir 4 vuxna o 3 barn...helst något gott o litet till kaffet helst med choklad...kaka el något


    Då ska du göra någon riktig godiskaka! Om du söker på "kladdkaka dumle" så kommer du få såååååå många härliga recept så du inte kan välja {silly}

    Finns också många goda recept med toblerone! :DD

  • helenepe 13 januari 2011

    Dom här är förstås lite pyssliga att göra, men väldigt söta.

    Själva muffinsarna är också väldigt goda med vit choklad och hallon.

    Cupcake kittens http://pyntopyssel.wordpress.com/2011/01/11/cupcake-kittens/

  • soccermum 13 januari 2011

    dessa är en gammal favorit :P

    Mjuksega chokladbitar

  • Amika 13 januari 2011

    Lätt...
    Den här... Den är det ljuvligaste, godaste och... Ja.... Bara helt enkelt det bästa i chokladväg. Jag har inte träffat på en enda som inte fullständigt älskar den.
    Jag vågar inte baka den och typ ha den i frysen... För jag skulle äta upp den helt själv på bara någon dag. (L){pray}(L)
    Chokladkolakaka

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.