Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

vit chokladmousse med mynta och hallon???

  • 30 oktober 2004

    Finns det någon som har recepetet på detta? Man ska varva chokladmoussen med hallonsås och en röra av mynta/basilika... Fanns med i GP i juli-augusti någon gång. Tyvärr har receptet kommit på villovägar. Suveränt gott, men på väg att bli en "one-hit-wonder".

  • Boddan 22 november 2007

    Vit chokladmousse, ojj det lät gott, hoppas du hittar receptet för jag vill gärna ha det(Y)

  • Thordsson 25 november 2007

    Har ett recept på vit chokladmousse. Ljuvligt gott. Lägger upp det under Vit chokladmousse. Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig med hallonsås med mynta. Ska se vad jag kan hitta bland alla mina recept annars kan man väl bara mixa ihop hallon och mynta kanske?
    Lycka till

  • matvraket 25 november 2007

    hej! kan du inte bara söka på gp:s hemsida? de sparar en massa recept, och eftersom det inte var så lälngesedan du hittade receptet så borde det finnas kvar? annars har jag ett toppenrecept på vit chokladmousse under mina recpet. Lycka till!

  • Okänd 25 november 2007

    Mums,jag vill gärna ha receptet också:)

  • matkul 25 november 2007

    jag skulle också vilja ha det!!låter såå gott!!!!

  • matvraket 25 november 2007

    ooops, såg nyss att det visst var ett gammalt inlägg. så receptet finns nog inte kvar på GP:s hemsida. :( men jag hoppas att du hittade det tillslut. :p

  • anluk 25 november 2007

    Jag har ett recept på en kanongod vit chokladmousse, men det är ju inte Gp:s--

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.