Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

50-årsfest

  • 27 augusti 2004

    Jag ska fixa en 50-årsfest åt min man och hade tänkt göra det enkelt, men kan man bjuda på kall buffé i slutet av oktober?Tips och idéer mottages tacksamt!

  • 19 september 2004

    Ja, det kan du göra. Du kan ju även göra både och. kallt kan du ju ha tex rostbiff, lax, Skinka. Varmt kan du ha kycklingspett, köttspett eller något dyligt. till det passar potatisgratäng väldigt bra. Enkelt men festligt!

  • 14 oktober 2004

    Fixa din mans 50 års fest med recept på vinkokta kycklingfileér. Jag har bjudit min man på hans 50 års (mars) dag med denna rätt och även min dotters student middag (20 pers) Lycka till .....Du hittar receptet under månadens tävlings recept

  • 13 mars 2005

    Varför inte bjuda på en suskriberad fest, läs mer på www.etikettdoktorn.se.Där finns allt om 50 årsfest och vett och etikett.MvhMats

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.