Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Födelsedagsmiddag

  • Hannixen 25 februari 2011

    Hej!
    Jag ska laga middag till 8 vuxna å ett barn och vill ha tips. Till förrätt tänkte jag göra chevre toast med honung, till huvudrätt vill jag har nåt med klyftpotatis, gärna typs nån sorts fläskfilegryta för det är lätt att göra vegetariskt alternativ på (med quorn) och till efterrätt tänkte jag ha tårta. Nån som har tips på bra huvudrätt?

    Tack tack!

  • The_mama97mia 25 februari 2011

    Herrgårdskyckling á la Husse

    detta är gott med klyftpotatis till, dock inte fläskfilé men går väl att byta ut om man vill.

  • Cassiopeya 25 februari 2011

    Denna är verkligen supergod och lätt att göra...älskas av stor och liten :D

    Fläskfilé utan dess like

  • iidaOlofsson 4 mars 2011

    Vet inte om jag är på rätt ställe, men jag behöver lite tips och idéer.
    Min älskade storasyster fyller 18 om några veckor och jag tänkte överraska henne med en riktigt fin tårta så om det är någon som har recept på en riktigt fin tårta som passar till en 18-års dag så skulle jag bli jätteglad :)

  • Okänd 4 mars 2011

    Har du varit inne och tittat på tårtrecept? Det finns ju så många olika smaker och utföranden, så du hittar säkert nån du vill göra.:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.