Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Föräldrar och svärföräldrar

  • nielsen 25 mars 2008

    Ska ha våra föräldrar till helgen på middag. Men ett stort problem vet inte vad vi ska bjuda på. Något gott och lätt, ska inte stå o köket hela kvällen. Någon som kan rädda mig?

  • Jessika 25 mars 2008

    Om ni gillar lax så är detta recept både enkelt och snabbt att laga. Dessutom supergott!

    Sandefjordsgratinerad lax

  • monel 25 mars 2008

    En riktig höjdare!

    Ann-Britts festfilé

  • lennali 25 mars 2008

    Ett förslag på kycklingfilé, enkelt och gott.
    Ädelostfyllda kycklingfiléer med rosépepparsås

  • Kaneta 25 mars 2008

    Baconlindade kycklingfileer finns i en mängd varianter här på Matklubben. Det är alltid uppskattat och kan förberedas. Servera ris och ugnsrostade grönsaker till. Grönsakerna kan du förbereda dagen innan. Tvätta och skära i lagom bitar osv.

    Till efterrätt kan jag rekomendera pannacotta. Finns också lite att välja emellan här på Matklubben.

    Jag provade Apelsinpannacotta i helgen. Mycket gott! Jag gjorde dom i vinglas dagen innan. Tänk bara på att pannacottan inte är för varm när du häller i den i glasen.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.