Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

grekisk buffé

  • jaj78 10 oktober 2008

    hjälp behöver tips på lite rätter till den grekisk buffé jag tänkter bjuda min man på när vi firar vår årsdag ???

  • monac 10 oktober 2008

    små rätter??? till 2?:o:)

  • Eery 10 oktober 2008

    grillad halloumi med citron... ugnsbakad feta med finhackade tomater och färsk basilika..

    kan det va nått?

  • Eery 10 oktober 2008

    och tzatziki såklart:p

  • farmoringer 10 oktober 2008

    Grekisk pytt i panna

    det här ska vara gott. Har inte provat just detta receptet men ett snarlikt..Och det var gott..

  • Disen 10 oktober 2008

    Tomat sallad med fetaost och oliver, Souvlakia (grillat lammkött på spett, olivbröd, moussaka och naturligtvis ouzo att dricka. :p

    Lycka till o hoppas ni får en riktig myskväll (L)

  • maggi 10 oktober 2008

    Jag föreslår att du gör Bekri meze, till den kan du servera grillad äggplanta med feta ost och fetaost i ugnen . Själv klart skall du också ha tzatziki till och så ouzo till det. Så är den grekiska buffen klar.(Y) Du kan hitta recepten på all mezen bland mina recept.
    Lycka till .

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.