Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Melodifestivalen!!

  • pingu 15 februari 2008

    Haha kan nog bli en väldigt intressant tråd på lördag:D

    Tänk vad känslor ändå som melodifestivalen upprör(H)

    Men visst är det kul när det stormar lite och att få tjafsa av sig?

  • pingu 15 februari 2008

    Haha kan nog bli en väldigt intressant tråd på lördag:D

    Tänk vad känslor ändå som melodifestivalen upprör(H)

    Men visst är det kul när det stormar lite och att få tjafsa av sig?

  • lennali 16 februari 2008

    Har varit och tjuvlyssnat på kvällens låtar på svt. I mitt tycke Johnson/Häggkvist och Sanna Nielsen bäst med stor varningsflagg på Rongedalarna (tåvick, mycket tåvick)

  • fyran4 16 februari 2008

    Det blev ingen teater.. har lämnat av alla 4 barnen lite överallt och kom hem.. Tar tempen då jag är supersnorig och har yrsel.. den landar på 38,1.. Har jag inte mer?!

    Så det blir och sitta för sig själv och kolla på melodifestivalen om jag inte somnar .. Är så slut.

    *snurvel, snurvel*
    Pizza ska maken och jag äta iallafall..och barnlediga blev vi ändå..

  • farmoringer 16 februari 2008

    Näe, inte Carola och Andreas för mig..
    Ola eller Sanna vill jag ha... eller båda ska gå vidare..

  • fyran4 16 februari 2008

    Wow mina favvisar gick vidare..
    Tjohoo.
    Helt otroligt. Lite skönt att inte Carola och Anders gick till final..
    Du hade rätt lennali Rongedalarna var ju bra! De påminner lite om Mika ( en annan sjönsjungade kille) Mycket vick på tårna blev det.

    Satt och skrattade gott åt Andra generationen.. den var ju humor.. Slivovica om ingen annan vet är plommonbrännvin. Är själv en andra generationare dock från Tjeckien. Onödigt vetande..(Y)

  • Lisabet 16 februari 2008

    Kul att Sanna och Rongedals gick vidare. Sannas låt var känslofylld. Jättebra!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.