Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Smörgåstårta

  • boz1965 21 augusti 2009

    Vad kan ni rekommendera till den här (helst inte över 100 kronor)?

    Lyxiga Smörgåstårtan

  • boz1965 26 augusti 2009

    Dåligt med svar i den här spalten. Man sovrar tydligen starkt och svarar bara på de frågor man känner för. Somliga får svar tämligen direkt medan andra får vänta tills tillfället när man skulle haft den ädla drycken har passerat för länge sedan. DÅLIGT!!! :@

    Jag fick fråga Systembolagets ytterst kompetenta personal (Y) om råd och det blev INTE "Vinexpertens" bolag som fick äran att sälja sitt vin till mig.

    Sedan framhäver man dessutom man särskilt ETT vin som man för tillfället annonserar och kampanjar för framför alla andra. Inte särskilt seriöst, tycker jag.

    Lägg ner spalten, den har förlorat all trovärdighet!!!

  • boz1965 26 augusti 2009

    Eller ännu bättre: Anlita en OBEROENDE vinexpert som inte har ekonomisk vinning av att rekommendera viner från en speciell agentur eller att framhäva viner man har kampanj på för tillfället. Först då kan vi få objektiva omdömen och råd. Det tycker jag att vi medlemmar är värda. Det är trots allt vi som håller den här sajten igång. Utan oss - inget MK.

    I sitt svar till Herr Falukropp sade ju vinexperten rakt ut att man bara rekommenderar viner från andra agenturer om man själv inte har nåt som passar. Redan där överger man objektiviteten.

    Men om ert vin "passar" och konkurrenten har ett vin som passar ÄNNU BÄTTRE... Vad gör ni i den situationen???

  • Vinexperten 26 augusti 2009

    Tråkigt att du inte hann få svar på din fråga i tid, jag beklagar det. Normalt kommer svaret senast 1 vecka efter det att frågan skickats in. Alla frågor besvaras, ingen gallring görs, dock kan vissa frågor få snabbt svar då jag brukar besvara alla frågor som kommit in under den senaste veckan vid ett och samma tillfälle.

    Din smörgåstårtan låter som om den är mycket god och jag kan förstå att den alltid gör succé.
    Till smörgåstårta är en ljus lager öl alltid gott, vill man istället dricka vin föreslår jag ett friskt och fruktigt vitt vin eller varför inte ett glass bubbel.

    Med vänlig hälsning
    Vinexperten

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.