Som sagt, vad är det äckligaste av äckligast som du någonsin ätit?
boz196529 januari 2012
Surströmming!
jas6530 januari 2012
Dubbelmald råbiff
Amika30 januari 2012
Torskhuvuden. Det serverades som ensam rätt på Island när jag bodde där. Och så strösslade de över en näve socker över grönsalladen, det var inte heller gott. Men det allra äckligaste var surhaj. Deras motsvarighet till vår surströmming... Blä... {sick}
emlewi30 januari 2012
Inälvsmat och pilgrimsmussla...inget för mig kan jag säga..{sick}
Robban12330 januari 2012
jag äter mycket men Surströmming va nog det äckligaste ja har ätit
emaxen30 januari 2012
Russin, katrinplommon, fikon, dadlar och korinter är det värsta jag vet samt lax är inget jag äter heller.
emaxen
pihal30 januari 2012
Ärtsoppa och linser
boz196530 januari 2012
Skrivet av myrslo den 30 jan 2012
{yawn}{ghost} bajs
Moget - väldigt moget! (N)
MazeFia30 januari 2012
Sparri!!. När jag var liten så blev jag tvingad att äta upp en kassler -och risgratäng med sparris i som mamma ofta gjorde. Har provat att äta sparris nu på senare dagar, men det går inte ner. tvi tvi!
DoctorWho30 januari 2012
Blodpudding med lingonsylt, blev tvingad av lärare att äta det i skolmatsalen.
aattaa30 januari 2012
lever,linser och bönor
Khbo30 januari 2012
Funderar över detta, men kan inte komma på något som skulle vara det äckligaste.....
Dock fick jag lunchpaket, i tre dagar vid ett kampsportsevenemang, i Japan som var fullständigt oätbart:-( Konsistensen var obeskrivbar och smaken obefintlig......
Lite synd när vi åt så mycket annan god japansk mat den veckan....
Lena30 januari 2012
Brysselkål,
cupcakegirl9230 januari 2012
Själv är jag inget stort fan av honungsmelon, en sötsliskig smak som man inte riktigt vet vart man ska placera {sick}
cupcakegirl9230 januari 2012
Annars klassar jag mig som allätare
kattmormor130 januari 2012
Ostron, har iofs aldrig smakat, men konsistensen gör att jag aldrig skulle få ner det...
littlejohn30 januari 2012
(N) Lever, fiskbullar och risgrynsgröt, det är helt fel konsistens och på levern även smaken.
emmablohme30 januari 2012
lever fy blääääää{sick} barnmat{pumpkin} men tackos är jätte gotto)
Som sagt, vad är det äckligaste av äckligast som du någonsin ätit?
Surströmming!
Dubbelmald råbiff
Torskhuvuden. Det serverades som ensam rätt på Island när jag bodde där. Och så strösslade de över en näve socker över grönsalladen, det var inte heller gott. Men det allra äckligaste var surhaj. Deras motsvarighet till vår surströmming... Blä... {sick}
Inälvsmat och pilgrimsmussla...inget för mig kan jag säga..{sick}
jag äter mycket men Surströmming va nog det äckligaste ja har ätit
Russin, katrinplommon, fikon, dadlar och korinter är det värsta jag vet samt lax är inget jag äter heller.
emaxen
Ärtsoppa och linser
{yawn}{ghost} bajs
Moget - väldigt moget! (N)
Sparri!!. När jag var liten så blev jag tvingad att äta upp en kassler -och risgratäng med sparris i som mamma ofta gjorde. Har provat att äta sparris nu på senare dagar, men det går inte ner. tvi tvi!
Blodpudding med lingonsylt, blev tvingad av lärare att äta det i skolmatsalen.
lever,linser och bönor
Funderar över detta, men kan inte komma på något som skulle vara det äckligaste.....
Dock fick jag lunchpaket, i tre dagar vid ett kampsportsevenemang, i Japan som var fullständigt oätbart:-( Konsistensen var obeskrivbar och smaken obefintlig......
Lite synd när vi åt så mycket annan god japansk mat den veckan....
Brysselkål,
Själv är jag inget stort fan av honungsmelon, en sötsliskig smak som man inte riktigt vet vart man ska placera {sick}
Annars klassar jag mig som allätare
Ostron, har iofs aldrig smakat, men konsistensen gör att jag aldrig skulle få ner det...
(N) Lever, fiskbullar och risgrynsgröt, det är helt fel konsistens och på levern även smaken.
lever fy blääääää{sick} barnmat{pumpkin} men tackos är jätte gotto)
paltbröd vitsås med fläsk i
det går inte att äta