Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Äta lamm/får?

  • Lotten_J 26 mars 2008

    Skrivet av guacamole den 26 mar 2008

    Hur kan ni säga att lamm INTE är gott! :D
    Vad är det för sorts lamm ni smakat - hur har det tillagats menar jag?

    Lammkotletter stekta/grillade i mycket vitlök och grovt salt är ju helt underbart gott!


    Jag kan nog påstå att jag ätit lamm gånger flera och jag tycker INTE att det är gott, sorry....har aldrig känt att det smakar kofta som så många säger utan jag gillar inte smaken som sådan...

  • Lotten_J 26 mars 2008

    Skrivet av enAnnan den 26 mar 2008

    Bor i Gävle, räknas väl till Norrland?
    ;)

    Och jag äter väldigt mycket lamm,
    men aldrig får


    Ha ha jooo Gävle räknas ju till Norrland men för mig är Gävle väldigt långt söderut :p Har aldrig hört, förrän jag började surfa runt på denna sida, hur mkt folk pratar om att de ska äta lamm....blev bara så nyfiken på om det är mer vanligt längre ner i landet.....

  • enAnnan 26 mars 2008

    Skrivet av Lotten_J den 26 mar 2008

    Skrivet av enAnnan den 26 mar 2008

    Bor i Gävle, räknas väl till Norrland?
    ;)

    Och jag äter väldigt mycket lamm,
    men aldrig får


    Ha ha jooo Gävle räknas ju till Norrland men för mig är Gävle väldigt långt söderut :p Har aldrig hört, förrän jag började surfa runt på denna sida, hur mkt folk pratar om att de ska äta lamm....blev bara så nyfiken på om det är mer vanligt längre ner i landet.....


    Haha jag är norrlänning!!
    Jippi...
    ;)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.