Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Akut hjälp!

  • Notiq 21 mars 2010

    Hejsan!
    Jag går sista året på hotell- och rastaurang linjen. Tyvärr har jag inte fått någon hjälp från min lärare där så nu frågar jag er här!

    Som projektarbete i år skriver jag en bok om hur man kan gå upp i vikt. Jag behöver recept till denna bok, med bild. Har inte råd att köpa ingredienser till 10 olika maträtter och desserter bara för att fota dessa.

    Boken ska säljas på mässa på onsdag (om tre dagar). Skulle vara jätte snällt om någon här har ett recept med bild som de vill dela med sig av. Bilden måste vara fotad av er själva och jag anger självklart referens till att det är du som fotat bilden.

    Boken kommer inte publiceras i något förlag utan den kommer bara bli utskriver i en vanlig skrivare (mer som ett häfte) och kommer bara säljas på mässan (onsdag & torsdag).

    Jag önskar att få tag på alla möjliga recept. Varmrätter, desserter och bakelser. Behöver inte vara något GI mat eller så, bara vanlig mat. Gör ingenting om det är gräddsås till eller så.

    Hör av er om ni vill skicka på mailen.
    Skickar ni här så skriv namn så jag kan referera till er.

    Mvh Rebecca

  • sikaal 21 mars 2010

    Inte för att jag vet om man går så mycket upp i vikt, men du får gärna använda detta

    Gulli,s Kycklingfilé i ugnen

    eller andra jag har om du klickar på Mina recept!

    Lycka till
    Lena

  • Notiq 21 mars 2010

    Tack så hemskt mycket! :) Går det bra om jag kollar igenom dina recept och använder de jag tycker om?
    Mvh Rebecca

  • sikaal 21 mars 2010

    Javisst, om du vill ha eventuella bilder som mail, får du höra av dig.
    Lena

  • boz1965 21 mars 2010

    Boller i karry
    Korv à-la Forsell

  • Ulrika91 21 mars 2010

    Ska man gå upp i vikt är detta bra mat. Och fruktansvärt gott med.
    Carbonara

  • jimboz 21 mars 2010

    Varsågod samtliga bilder är tagna av mig på detta recept

    Persikokyckling

  • Notiq 22 mars 2010

    Tack så mycket för alla fina recept! :)

  • redd 22 mars 2010

    Skall man gå upp i vikt skall man äta vitt bröd ;)
    Formfranska (Grundrecept)
    Blir nog bättre om man beskär den lite.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.