Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Att skriva i andras gästbok

  • Okänd 14 augusti 2009

    Tyvärr kan jag inte tacka alla som hämtar recept från min kokbok på grund av att det försvinner en massa från min sida!
    Alla som hämtat recept syns inte hela tiden. Jag kollade tidigare i dag och då var det 10 som hämtat receptet på "Lillans limpor".
    Nu i kväll finns bara ett par av dem kvar. Jag vet inte vad detta beror på, jag vill gärna tacka alla som hämtar recept från min kokbok men tyvärr ligger inte alla kvar så länge att jag hinner med!
    Hoppas att alla ursäktar detta.

  • ros 14 augusti 2009

    :)Hej!
    Via e-posten så kan man se vilka som sparat vad, om man kryssat i rutan för svar(Y)

  • Okänd 14 augusti 2009

    Skrivet av ros den 14 aug 2009

    :)Hej!
    Via e-posten så kan man se vilka som sparat vad, om man kryssat i rutan för svar(Y)


    Jo jag vet, men jag har allt för mycket e-mail varje dag utan dessa!
    Trodde det skulle funka utan X.et i den rutan!

  • anluk 14 augusti 2009

    Vet inte vart felet ligger men har oxå upptäckt detta. Har dock sparat ditt recept Lilians limpor precis som så många andra och kommer pröva detta under helgen (om baklusten faller på vill säga....)

  • Okänd 14 augusti 2009

    Skrivet av anluk den 14 aug 2009

    Vet inte vart felet ligger men har oxå upptäckt detta. Har dock sparat ditt recept Lilians limpor precis som så många andra och kommer pröva detta under helgen (om baklusten faller på vill säga....)


    Den lusten är en härlig lust!
    I dag föll den på hos oss, det blev en stor plåt med underbart krispiga skorpor!

  • Okänd 15 augusti 2009

    Jag åker lite snålskjuts på dig nu, Jan-gunnar.......och tackar alla som sparar mina recept.....Jag kan inte skriva i allas gästbok och tacka....skulle ta hur lång tid som helst.
    Jättekul att så många medlemmar sparar recept från mig(Y)
    Tack allihopa.......Och tack Jan-gunnar.........Jag hakade på tråden utan lov,hihi.

  • boz1965 15 augusti 2009

    Skrivet av jan-gunnar-j den 14 aug 2009

    Tyvärr kan jag inte tacka alla som hämtar recept från min kokbok på grund av att det försvinner en massa från min sida!...


    Jag har också det här problemet. Att informationen på min sida försvinner. Det är inte ens hälften av aktiviteterna som finns kvar. Det är ett databasproblem från MK's sida och som vanligt upplyser man inte medlemmarna om det.

  • Okänd 15 augusti 2009

    Skrivet av Liliane den 15 aug 2009

    Jag åker lite snålskjuts på dig nu, Jan-gunnar.......och tackar alla som sparar mina recept.....Jag kan inte skriva i allas gästbok och tacka....skulle ta hur lång tid som helst.
    Jättekul att så många medlemmar sparar recept från mig(Y)
    Tack allihopa.......Och tack Jan-gunnar.........Jag hakade på tråden utan lov,hihi.


    Det är väl lite av meningen med MK att man skall kunna "haka" på varandras inlägg. Du är så välkommen!
    Att det existerar ett databasproblem är väl inte hela världen.
    Men jag ville bara påpeka att alla som hämtat recept från min kokbok kanske inte kan räkna med ett inlägg i sin gästbok på grund av att det faller bort information från min sida!
    Så alla som vill kan lungt fortsätta att hämta av mina recept.
    Jag har en hel del nytt på gång, så det ser lovande ut just nu!

  • farmoringer 23 augusti 2009

    Jag har visserligen inte så många som sparar utav mina recept men måste medge att jag inte skriver i gästboken när det sparas. Förlåt mig för det om nån tar illa upp. Jag tycker inte det ska behövas att tacka för att nån laddar hem ett recept....
    Däremot skriver jag i gästboken när nån kommenterat och betygsatt mina recept..

  • lennali 23 augusti 2009

    Tack farmoringer för ditt inlägg.
    Jag har haft så dåligt samvete för att jag inte har haft tiden att tacka alla för sparade recept i sommar eftersom jag har bott i stugan hela sommaren och där är det data fritt. Men jag försöker att tacka alla som kommenterar och betygsätter (men just nu ligger jag efter i arbetet). Men jag är evigt tacksam för alla recept som sparas av mig ska ni veta.
    Kram o tack

  • Glitterfia 23 augusti 2009

    Skrivet av farmoringer den 23 aug 2009

    Jag har visserligen inte så många som sparar utav mina recept men måste medge att jag inte skriver i gästboken när det sparas. Förlåt mig för det om nån tar illa upp. Jag tycker inte det ska behövas att tacka för att nån laddar hem ett recept....
    Däremot skriver jag i gästboken när nån kommenterat och betygsatt mina recept..



    Så gör jag också, jag har inte dåligt samvete för det :p

  • Lilloo 24 augusti 2009

    Jag tackar inte heller när någon sparar mina recept. Däremot så brukar jag försöka hinna med att tacka för kommentarer till recepten men ibland så hinns inte det heller med. :'(

  • zonale 24 augusti 2009

    Jag tackar för kommentarer men inte när mina recept sparas...

  • Disen 24 augusti 2009

    Skrivet av farmoringer den 23 aug 2009

    Jag har visserligen inte så många som sparar utav mina recept men måste medge att jag inte skriver i gästboken när det sparas. Förlåt mig för det om nån tar illa upp. Jag tycker inte det ska behövas att tacka för att nån laddar hem ett recept....
    Däremot skriver jag i gästboken när nån kommenterat och betygsatt mina recept..


    Gör likadant. Tycker det räcker att tacka för kommentar o betyg. :)

  • 24 augusti 2009

    håller med farmoringer,edelweis,Disen mfl. :p

  • UllaC 24 augusti 2009

    Ett tack till alla som sparar mina recept!!! :D
    Jag kan tyvärr inte heller skriva till var och en och tacka, men försöker att skriva och tacka för kommentar när någon lagat något av mina recept. Tyvärr blir det kanske inte ens det varje gång. Men ni alla skall veta att man blir jätteglad, oavsett betyg. Men hittills har mina recept fått mycket bra betyg, tacka alla! (Y)

  • UllaC 24 augusti 2009

    En liten anekdot när vi pratar betyg:

    Jag lade in ett recept i julas tror jag det var. Mamma gjorde denna kaka varje jul och jag ville dela med mej. :)
    Fick så småningom en kommentar av en medlem. En 2:a!!!
    Hon berättade att hon ätit så mycket av denna sortens kaka att hon tillslut kräktes. Därför en tvåa.
    Men jag blev glad och tyckte om hennes kommentar, det visade ju att hon en gång tyckt jättemycket om kakan. Det var långt tidigare hon hade ätit den. :D
    En kommentar man aldrig glömmer!! (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.