Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bea-sås

  • Bumbis 18 augusti 2009

    Vi är många som gillar beasås och äter det ganska ofta. Vilket märke köper ni, det finns så många. Sista gångerna har jag köpt Rydbergs Gourmetsåser i svarta påsar. det finns 3 olika bea och jag har provat vanlig och chili. Jättegoda. Det är färdiga såser som står i köttkylen oftast.

  • sommarosol 18 augusti 2009

    Vi köper Lohmanders bea sås, helt outstanding!!!!!

  • Lenkan 18 augusti 2009

    Jag äter oftast kall bearnaisedip. Finns som pulver i dipmix-hyllan, blandas med creme fraiche. Blir lite syrlig och mycket len i smaken, inte det minsta "fettig"

  • kajsa36 18 augusti 2009

    Jag är oxå ett fan av Lohmanders bea....

  • Glitterfia 18 augusti 2009

    Har provat flera märken av kall färdig beasås men det är fortfarande Lohmanders som är vinnaren för mig.

  • farmoringer 18 augusti 2009

    Här äter vi beasås från Delikatessfabriken. Den är supergod. Görs i Vidsel utanför Älvsbyn. Jag tror de levererar söderut också....Är kall...

  • Erajscha 18 augusti 2009

    Jag tycker faktiskt blå bands på påse är god, särskilt den extrakryddade.

  • sonja55 18 augusti 2009

    Skrivet av sommarosol den 18 aug 2009

    Vi köper Lohmanders bea sås, helt outstanding!!!!!


    Håller med det är den godaste såsen Lohamanders med vitlök (Y)(Y)(Y)

  • zudette 18 augusti 2009

    Skrivet av farmoringer den 18 aug 2009

    Här äter vi beasås från Delikatessfabriken. Den är supergod. Görs i Vidsel utanför Älvsbyn. Jag tror de levererar söderut också....Är kall...



    (Y)(Y)(Y)(Y) Vår favorit oxå....

  • hansdotter 18 augusti 2009

    Lallerstedts bea är kanon! Vi hade Lohmanders förr innan vi upptäckte erik lallerstedts!

  • LEDIVO 18 augusti 2009

    Ica:s egen är jättegod servera kall till grillat.

  • sonja55 18 augusti 2009

    Skrivet av hansdotter den 18 aug 2009

    Lallerstedts bea är kanon! Vi hade Lohmanders förr innan vi upptäckte erik lallerstedts!


    Den måste jag prova, :D:D

  • hansdotter 19 augusti 2009

    Skrivet av sonja55 den 18 aug 2009

    Skrivet av hansdotter den 18 aug 2009

    Lallerstedts bea är kanon! Vi hade Lohmanders förr innan vi upptäckte erik lallerstedts!


    Den måste jag prova, :D:D

    Gör det:D
    Du kommer inte att bli besviken(Y)

  • 19 augusti 2009

    Skrivet av zudette den 18 aug 2009

    Skrivet av farmoringer den 18 aug 2009

    Här äter vi beasås från Delikatessfabriken. Den är supergod. Görs i Vidsel utanför Älvsbyn. Jag tror de levererar söderut också....Är kall...



    (Y)(Y)(Y)(Y) Vår favorit oxå....


    den är supergod att ha direkt på kalla köttbullar, biffar eller dylikt. love it. den är också god på stekt potatis, kyckling mm.(L)(L)(L)

  • Uppsala_Kocken 19 augusti 2009

    brukar inte köpa eller äta bearneis så ofta men jag gör själv på jobbet. och den är det godaste jag ärigt. fast den är kallslagen så man slipper koka upp den och greja. tar nog lite kortare tid att göra också faktisgt

  • NicolinaZ 19 augusti 2009

    Har du receptet på sådan kallslagen sås?

  • Katzy 19 augusti 2009

    Ja Uppsala_kocken jag vill också gärna ha recept på kallslagen bea-sås.

  • mooseella 19 augusti 2009

    Det skulle jag också vilja ha. Jag gör alla mina såser från grunden. Vore kul med en ny..

  • boz1965 19 augusti 2009

    Skrivet av Bumbis den 18 aug 2009

    Vi är många som gillar beasås och äter det ganska ofta. Vilket märke köper ni, det finns så många. Sista gångerna har jag köpt Rydbergs Gourmetsåser i svarta påsar. det finns 3 olika bea och jag har provat vanlig och chili. Jättegoda. Det är färdiga såser som står i köttkylen oftast.


    Jag gör (nästan) alltid min egen, det blir godast så.

  • MarieV 21 augusti 2009

    Lohmanders är den enda färdiga B-såsen som går att äta. Den är underbar! De andra är helt värdelösa. Jag har provat ALLT.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.