Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Betygsätta/Kommentera

  • Lilljeppe 1 maj 2008

    Jag måste visa ett recept som fick en 1:a av mig. Jag skrev en kommentar och sen testade jag ett annat recept hos samma person som var kanon. Kände då att det var kul att få ge ett bra betyg till nästa rätt. Det är visst fler som gett betyg men ingen mer kommentar vilket jag tycker är tråkigt. Jag tycker det är kul att testa nya recept som låter spännande och då kan det omöjligen alltid falla en i smaken:p
    Kul om fler testade receptet. Det kan ju falla er i smaken(Y)
    Avokado- och bananmousse

  • Lilljeppe 1 maj 2008

    Det här receptet var det jag prövade strax efter mitt dåliga betyg. Detta recept passade familjen bättre. Jag skrev även kommentar på detta recept. Bilderna som finns till recepten har jag laddat upp. Tyckte även att det var kul att ladda upp en bild fast det förra receptet inte passade mig.
    Hemlagad marsipan

  • bodilla 1 maj 2008

    Hej!
    Jag tycker också att det är kul att betygsätta/få betyg på recept.
    "Vanillalover" sade något jag inte tänkt på, att man kan skriva i gästboken också så att den som skrivit receptet får reda på att man kommenterat, dert kan ju vara kul. Bra förslag!

    Som sagt det blir ju en generell betygsättning ju fler som röstar, det kanske ger en mer rättvis bild av receptet än om bara en har röstat, det är ju oftast de som tyckte det var jättegott kanske))

    Ha en bra dag!/Bodilla

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.