Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Crock pot

  • Annrh 10 mars 2017

    Jag är på jakt efter bra recept att köra i min nya crock pot. Är helt såld på idén och har hittills testat två recept ur den lilla boken som följer med men vill ha mer alternativ och gärna beprövade riktigt goda recept. Hittar inte mycket alls när jag söker recept här men kanske sitter ni på någon riktig favorit?

    Vill ni dela med er blir jag väldigt glad :)

    Mvh Anna

  • Anderstam 10 mars 2017

    Hej Annrh!

    Kolla denna länk där finns 100-tals recept.
    Lycka till.

    http://www.crockpot.se/recept/

  • Annrh 12 mars 2017

    Tack Anderstam! Något särskilt av dessa du testat och kan rekommendera extra varmt?

    Mvh Anna

  • svengelsk 2 april 2017

    Kolla Slow cooker kitchen på Facebook. Jag lade ner en hel kyckling i min crock pot i sex timmar med kryddor på låg värme. Den blev vällagad och god, men givetvis inte knaprig. Gjorde också ärtsoppa. Kokade först blötlagda ärtor på spisen i femton minuter (möjligt att detta bara är viktigt för bönor, men jag ville inte ta några risker) och hällde sedan soppan i crock potten fem timmar låg värme.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.