Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dagens LCHF

  • evaullabritt 29 april 2014

    Vad äter ni LCHFare idag?

  • evaullabritt 29 april 2014

    Sparrissoppa

  • evaullabritt 3 maj 2014

    Jag tycker att det är svårt att variera LCHF-kosten. Hur gör ni? Jag försöker anpassa "vanliga" recept till LCHF-krav. Detta recept funkar bra med helfeta produkter. Lax och sparris under täcke

  • eva23 4 maj 2014

    Vi har ätit nudelwok gjord på sjögräsnudlar, strimlat och marinerat kalkonkött samt en massa grönsaker.

  • evaullabritt 4 maj 2014

    Sjögräsnudlar? Visste inte ens att det fanns, måste Googla. Jag har testat shitakinudlar, inget vidare, det kändes bara som en geléklump. Är sjögräsnudlarna bättre?

    Här kommer det att bli en fläskkarréskiva och stekta squashtärningar framåt kvällen.

  • evaullabritt 5 maj 2014

    Idag blir det en dålig LCHF-dag? Ärtsoppa. Den är i alla fall hemgjord utan tillsatser i buljong o dyligt. Jag brukar göra en stor sats emellanåt, 1 kg gula ärter, fläsklägg, älgbuljong, lök och kryddor. Nu var det länge sedan, men jag har en burk kvar i frysen. Tar den eftersom jag varken har tid att handla eller laga mar idag.

  • ilmi2 8 maj 2014

    {female-fighter} {female-fighter} {female-fighter} {female-fighter} {female-fighter} {female-fighter}

  • Cindroses 9 maj 2014

    Broccoligratäng

  • eva23 9 maj 2014

    Det blev "pannkaksrulle" med köttfärs, grönsaker och creme fraiche

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.