Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ev italia lasagne

  • Rajdon 20 januari 2014

    Shabba \o.

    Jo jag fundera på en lasagne som en tjoflip \o/ till kompis gjorde å bjö på en gång, men jag har liksom ingen kontakt med han idag, vilket kan hända, för han ha flyttat åt tjotahejtas i fjärran. Hur som helst, vet jag inte om han hade eget påhitt till receptet {waiting} eller om det vart tagit från en kokbok? Men det lutar starkt mot det italienska köket. Pga av att det var länge sen minns jag bara lite av vad som var i. Men att det var 3 (hårdostar) och kanske nån färskost som smält sås. Samt 3 olika lufttorkade skinkor, lasagneplattor såklart och soltorkade tomater smat färska örter och ev spenat . Det verkar vara ett klassikt recept iaf oh det var nog det bland det godaset jag nånsin ätigt. (Y)Tack å bock för tips och svar eller recept och ska leta noga själv. {worship}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.